لایحه اصلاح نظام بانکی در مرحله چکش کاری است

به گزارش مجله هاستفا، عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس با اشاره به آخرین خبرها در مورد لایحه اصلاح نظام بانکی، گفت: این لایحه در دستور کار آنالیز مجلس بوده و به زودی نهایی می گردد.

لایحه اصلاح نظام بانکی در مرحله چکش کاری است

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

وی با بیان اینکه علت تاخیر در رسیدگی به بعضی لوایح در مجلس خام بودن آن ها است، اضافه کرد: بسیاری از لوایحی که در مجلس در دست آنالیز است به علت بعضی ایرادات و همچنین خام بودن آن ها در مجلس دوباره تدوین می گردد.

مصری با تاکید بر اینکه لایحه مالیات بر ارزش اضافه کرده و همچنین خدمات کشوری از نمونه لوایحی است که زحمت تدوین دوباره آن ها به مجلس واگذار شده است، توضیح داد: اینکه تصویب نهایی لایحه اصلاح نظام بانکی نیز در مجلس طولانی شده به همین دلیل است.

وی با بیان اینکه اگر لوایح در دولت به درستی چکش کاری گردد مجلس بلافاصله رسیدگی به آن ها را در صحن شروع می نماید، گفت: اینکه مجلس بخواهد لایحه ای را دوباره از الف تا بازنویسی کند زمان رسیدگی به آن را طولانی می نماید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه در آنالیز لایحه اصلاح نظام بانکی نیز نظرات کارشناسان مربوطه و همچنین مسئولان بانکی کشور اخذ شده است، توضیح داد: به طور حتم لایحه با در نظر دریافت همه جوانب و با پختگی کافی به زودی آنالیز نهایی و تصویب خواهد شد.

مصری ادامه داد: موضوع جالبی که در جلسات کارشناسی لایحه اصلاح نظام بانکی مطرح می گردد این است که کارشناسان دولتی اظهار می نمایند در تدوین آن از نظرات آن ها استفاده نشده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با تصویب نهایی لایحه مذکور و اخذ نظرات کارشناسانه در آن به طور حتم تحولی در سیستم بانکداری کشور شاهد خواهیم بود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2132

به "لایحه اصلاح نظام بانکی در مرحله چکش کاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایحه اصلاح نظام بانکی در مرحله چکش کاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید