نماینده مجلس: پراید کیلویی چند؟

به گزارش مجله هاستفا، آیا خودروسازهای خارجی هزینه نمی دهند، آیا هزینه انرژی آنها از ما بیشتر نیست، چرا قیمت ها به این صورت است و تا چه زمانی می خواهیم به این بهانه که فراوری را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم.

نماینده مجلس: پراید کیلویی چند؟

عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (یکشنبه، 27 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با طرح این سوال که چه زمانی خودرو می خواهد از سبد فراوری ملی خارج گردد، گفت: ما تا چه زمانی باید تاوان خودرو را بدهیم، آقای وزیر پاسخ دهد آیا نفت، گاز، بنزین و گازوئیل و سوختی که در کشور هدر می دهیم، سرمایه ملی نیست. آیا نمی گردد با مابه التفاوت ارز، خودرو وارد کشور کرد که اجازه آن صادر نمی گردد.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس ادامه داد: اگر بهانه این است که همه چیز گران شده است، ما باید سوال کنیم که پراید و آهن کیلویی چند است. آیا خودروسازهای خارجی هزینه نمی دهند، آیا هزینه انرژی آنها از ما بیشتر نیست، چرا قیمت ها به این صورت است و تا چه زمانی می خواهیم به این بهانه که فراوری را ملی کنیم، مردم را تحت تحریم قرار دهیم. در حال حاضر مجلس پیشقدم شده و انتظار داریم مابقی دستگاه ها نیز در این مسیر گام بردارند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12023

به "نماینده مجلس: پراید کیلویی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: پراید کیلویی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید