کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم تشکیل شد

به گزارش مجله هاستفا، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم خاطرنشان کرد: کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم با موضوع اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت تشکیل شد.

کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم تشکیل شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم با موضوع اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت تشکیل شد.

وی که ریاست این کارگروه تخصصی را برعهده دارد گفت: کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم با حضور نمایندگان معاونت های وزارت عتف، با هدف ایجاد هماهنگی و هم افزایی در خصوص طرح ها و لوایح مربوط به حوزه آموزش عالی تشکیل شده است که جلسات آن به صورت مداوم حداقل دو هفته یک بار ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اهداف این کارگروه گفت: آنالیز و اظهار نظر کارشناسی در خصوص طرح ها و لوایح مرتبط با آموزش عالی، ارائه نظر و پیشنهاد جهت تهیه لایحه نو یا استرداد لوایح، آنالیز و اظهار نظر در خصوص لوایح بودجه سنواتی، آنالیز و اظهار نظر کارشناسی در خصوص طرح ها و لوایح در دستور کار دولت و مجلس از جمله اهداف تشکیل این کارگروه به شمار می فرایند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم اضافه کرد: اولین جلسه اخیر این کارگروه 29 فروردین برگزار گردید و اعضا و مدعوین در خصوص طرح های ارجاعی گفتگو کردند. بعلاوه موضوع دستورالعمل اجرایی و تشکیل اتاق فکر از موضوعات مهم این جلسه بود که مورد تائید اعضا نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10244

به "کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگروه تخصصی طرح ها و لوایح وزارت علوم تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید