دستورالعمل صدور مجوز مراکز تجاری ایران در خارج ابلاغ شد

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور ابلاغ شد.

دستورالعمل صدور مجوز مراکز تجاری ایران در خارج ابلاغ شد

به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، دستورالعمل صدور مجوز تأسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور، به وسیله وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاح و از سوی محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برای اجرا به حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

با توجه به بند 4 تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی و در چارچوب تحقق بند 10 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در زمینه حمایت همه جانبه و هدفمند از صادرات کالاها و خدمات به تناسب ارزش افزوده با هدف ارزآوری مثبت و اجرایی کردن مفاد بسته های حمایت از صادرات غیرنفتی کشور، بعلاوه بر اساس اهداف و وظایف قانونی سازمان توسعه تجارت ایران مندرج در ماده 5 اساسنامه، دستورالعمل حمایت از تأسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاح و برای اجرا به وسیله سازمان توسعه تجارت ایران، ابلاغ شد.

لازم به ذکر است، هدف این دستورالعمل توسعه بازاریابی و صادرات محصولات و خدمات ایران در خارج از کشور و تسهیل زمینه همکاری های تجاری بین بنگاه های کشور میزبان و ایران است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8500

به "دستورالعمل صدور مجوز مراکز تجاری ایران در خارج ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل صدور مجوز مراکز تجاری ایران در خارج ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید