ترامپ تعیین کرد که رئیس جمهور کجاست!

به گزارش مجله هاستفا، خبرگزاری صدا و سیما نوشت:رئیس جمهور آمریکا ضمن انتقاد از هزینه های هنگفت مالی و جانی دولت های قبلی آمریکا در منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) گفت: من رئیس جمهور آمریکا هستم نه رئیس جمهور جهان!

ترامپ تعیین کرد که رئیس جمهور کجاست!

دونالد ترامپ در بخش هایی از سخنرانی انتخاباتی خود در شهر مونرو در ایالت لوئیزیانا گفت: دیگر به سبک آن دوره (زمان دموکرات ها) عمل نخواهد شد، چون ما نمی توانیم اجازه دهیم که کشور ما به روزهایی بازگردد که به وسیله سایر کشورها غارت و چپاول شده بود. دیگر اجازه نمی دهیم که سایرین از ما سوء استفاده کنند! قبل از آنکه من به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شوم، سران آمریکا از طبقه متوسط آمریکا به عنوان قلکی برای تامین اقتصادی پروژه های خیالی خود در دنیا استفاده می کردند. آن ها بخش تولید آمریکا را نابود کردند. بخش تولید آمریکا نابود شد. آن ها رشد اقتصادی در کشورهای خارجی را ترویج کردند، اما باعث ترویج رشد اقتصادی در داخل کشور ما نشدند. آن ها از ارتش ما برای دفاع از کشورهای بسیار ثروتمند استفاده کردند، آن ها به دولت های رفاه در دنیا یارانه دادند درحالیکه منابع اقتصادی این یارانه ها را شما تامین کردید.

دونالد ترامپ اضافه نمود: آن ها خون و پول گرانبهای آمریکایی را به خاورمیانه بردند درحالیکه شهرهای بزرگ ما گرفتار خرابی شدند. هشت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه شد، اما وقتی که می خواهید یک بزرگراه را بازسازی کنید می گویند هزینه اش بسیار سنگین است! دیگر اینگونه نخواهد بود. من انتخاب شدم تا رئیس جمهور آمریکا باشم نه اینکه رئیس جمهور دنیا باشم!

310311

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1356

به "ترامپ تعیین کرد که رئیس جمهور کجاست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ تعیین کرد که رئیس جمهور کجاست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید