اختصاص 35 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در هرمزگان

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/هرمزگان رئیس سازمان برنامه وبودجه هرمزگان بابیان اینکه 35 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل های سال گذشته در هرمزگان اختصاص یافت، توضیح داد: نزدیک به 11میلیارد تومان از این اعتبار جهت بازسازی و تعمیر تأسیسات زیربنایی در حوضه آب استان است.

اختصاص 35 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در هرمزگان

به گزارش خبرنگاران، صالح دریانورد در دوازدهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان هرمزگان، اضافه نمود: بازسازی پل زیارتعلی و ماشنگی رودخانه و اختصاص بودجه به شهرداری های چارک، هرمز کوهستک و بندرعباس بخشی از این اعتبارات است.

رئیس سازمان برنامه وبودجه هرمزگان با اشاره به صدور مجوز برداشت آب دریا در شورای برنامه ریزی و توسعه، توضیح داد: مجوز برداشت آب دریا برای خدمات مالی، صنعتی و کشاورزی پس از دریافت مجوز از دستگاه های مربوط در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح می گردد.

دریانورد گفت: اکنون 11 درخواست برای شیرین سازی آب دریا در زمینهٔ های صنعتی و کشاورزی با فراوری سالانه بیش از 100میلیون مترمکعب آب ارائه شده است.

وی در مورد درخواست های تغییر کاربری زمین برای فعالیت های مالی، اظهار کرد: در استان بیش از 42 مورد درخواست برای تغییر کاربری 170 هکتار زمین های دولتی مطرح شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان افزود: سایت جدید نیروی انتظامی در شهرک پیامبر اعظم، طرح های گردشگری و اختصاص زمین برای احداث سیلو و زندان جدید بندرعباس از مهم ترین درخواست های تغییر کاربری زمین است.

وی با اشاره به آنالیز مصوبات کارگروه زیربنایی هرمزگان، اعلام کرد: درمجموع بیشتر زمین هایی که برای معین کاربری مالی و واگذاری برای اجرای پروژه های بخش خصوصی معرفی شده بودند، توسط شورای برنامه ریزی مورد تائید نهاده شد.

دریانورد در سرانجام گفت: تعدادی از این طرح ها به علت تناسب نداشتن فعالیت مالی با متراژ زمین برای آنالیز بیشتر به کارگروه امور زیربنایی برگشت داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2929

به "اختصاص 35 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 35 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید