پروژه آبرسانی سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله هاستفا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: پروژه آبرسانی از خط ماملو با 70 درصد پیشرفت طبق تعهد پیمانکار و مجری پروژه تا انتها تیرماه 99 آماده بهره برداری می گردد.

پروژه آبرسانی سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، صابر پرنیان پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی عباس آباد را مهم ترین پروژه برای شکل گیری بستری پایدار برای رشد و توسعه در حوزه فراوری و افزایش اشتغال زایی دانست.

وی اظهار کرد: امروز 17 خرداد بازدیدی از این طرح داشتیم، و این بازدید در پی اقدامات سال های گذشته برای تشکیل زیرساخت از پروژه خط ماملو که در حدود 110 لیتر بر ثانیه برای شهرک صنعتی عباس آباد و خوارزمی است اجرا شده است.

پرنیان بیان نمود: شهرک صنعتی عباس آباد با حضور 30 هزار کارگر در حال فعالیت با تامین زیرساخت های مورد احتیاج قابلیت افزایش اشتغال و تحقق شعار سال در راستای جهش فراوری را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران اضافه نمود: پروژه آبرسانی از خط ماملو 8 سال گذشته شروع شد که پیشرفتی نداشته است، اما اکنون با 70 درصد پیشرفت طبق تعهد پیمانکار و مجری پروژه تا سرانجام تیرماه آماده بهره برداری می گردد.

پرنیان توضیح داد: این پروژه آبرسانی عظیم ترین پروژه تامین آب پایدار شهرک های صنعتی به شمار می آید که ضمن تثبیت کارگران فعلی می تواند زمینه اشتغال 30 هزار شغل دیگر را فراهم وبستر بسیار پایداری برای رشد و توسعه در حوزه های فراوری و افزایش اشتغال زایی ایجاد کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4186

به "پروژه آبرسانی سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه آبرسانی سد ماملو به شهرک صنعتی عباس آباد به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید