این یکی از عجیب ترین کنفرانس های خبری فوتبال ایران است ، شور جدیدی را به فوتبال ایران می آورم!

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی اسپانیایی فولاد دقایقی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی این تیم در یک نشست خبری اولین اظهارات خود را انجام داد.

این یکی از عجیب ترین کنفرانس های خبری فوتبال ایران است ، شور جدیدی را به فوتبال ایران می آورم!

به گزارش خبرنگاران، دقایقی بعد از انتصاب ایگناسیو مارتینز به عنوان سرمربی فولاد، خبرنگاران در نشست مطبوعاتی او شرکت کردند و این سرمربی سرشناس در ساعت یک و سی دقیقه بامداد چهارشنبه، یکی از عجیب ترین کنفرانس های خبری فوتبال ایران را به انجام رساند.

مشروح صحبت های او را می خوانید:

* حرف های اولیه؟

شب بخیر می گویم به شما و از حضورتان در این موقع شب سپاسگزارم. خیلی خوشحالم که هیئت مدیره فولاد خوزستان من را برای این سمت انتخاب کرد و امیدوارم روند را رو به جلو ادامه بدهیم.

* سلام عرض می کنیم خدمتتان...

با قطع صحبت خبرنگار: از آقای نبیل سپاسگزارم که تمام فرایند را انجام دادند تا من اینجا حضور پیدا کنم.

* شناخت از فوتبال ایران؟

با تشکر از تمجید خبرنگار: مرسی! از زمانی که هیئت مدیره برای عقد قرارداد تماس گرفتند، بررسی بازی فولاد را آغاز کردم. با تمام احترام خدمت سایر تیم های لیگ برتر حضور دارند، باید بگویم فولاد خوزستان تیمی بزرگ با برترین بازیکنان است، اما متاسفانه فعلا جایگاهش را پیدا نکرده است.

* مشورت با سرمربیان اسپانیایی شاغل در ایران نظیر پاکو خمس؟

بعد از یک بار اشتباه متوجه شدن سوال خبرنگار: آهان تازه متوجه شدم، معذرت! به علت اینکه تمام اتفاقات سریع افتادند، نتوانستم با آنها تماس بگیرم. اما شماره ایشان را دارم و شاید فردا تماس بگیرم. اما با دو بازیکن اسپانیایی که اینجا بودند، صحبت کردم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. شرایط خوب نیست، اما کوشش می کنیم شرایط را خوب پیش ببریم.

* اولویت در آغاز کار؟

اول باید با بازیکنان صحبت کنم. به نظر می رسد بازیکنان کمی دلسرد باشند. اول باید انرژی و روحیه بازیکنان را بالا ببریم و بعد با برنامه هایی که داریم، هم در لیگ برتر خواهیم جنگید، هم آسیا.

* ایراد فولاد؟

سوال خیلی خوبی است. اول باید با بازیکنان صحبت کنم، جزئیات زیادی وجود دارد. به نظرم بازی پرسپولیس خوب بازی کردند، اما ترجیح می دهم اول با بازیکنان صحبت کنم و بعد شرح بدهم.

* نبود VAR در ایران؟

وی ای آر در بعضی کشورها وجود دارد، اما ما سعی می کنیم به این شرایط عادت کنیم. با توجه به شرایط تیم ملی ایران، مطمئنم داوران سطح اولی در ایران هستند و از این بابت نگرانی ندارم.

* تاکتیک شما چیست، باتوجه به اینکه دفاع چپ بودید؟

پاسخ: من هافبک وسط بودم.

* تاکتیک شما چیست؟

من در رئال ساراگوسا هم شرایط سختی داشتم، اما سعی کردم یک تاکتیک مناسب اتخاذ کنیم. در لوانته هم بازیکنان خوبی داشتیم و سعی می کردیم بیشتر ضدحمله بزنیم. با همکاران (مربیان) سعی خواهیم کرد تاکتیک ها را انتخاب کنیم و بیشتر مالک توپ باشیم. اوکی؟

* یک برد مقابل رئال مادرید داشتید.

اولین بازی که در لالیگا به عنوان سرمربی حضور داشتم، مقابل رئال مادرید. مرسی!

* شناخت از فوتبال ایران در رده ملی؟

امیر عابدزاده را می شناسم که در پونفرادینا حضور داشت. تیم ملی ایران بازیکنان بزرگ و سطح عالی در داخل ایران و خارج دارد. شما باید به تیم ملی کشورتان افتخار کنید چون بازی خوبی انجام می دهند و بازی مقابل اسپانیا در جام جهانی هم عالی بود. من از حضورتان در اینجا برای کنفرانس خبری سپاسگزارم.

* آغاز کار در فولاد را چطور می بینید؟

من بررسی کردم ویدیوها را و دو دستیارم این کار را ادامه خواهند داد. من ایمان دارم و عهد بستم که برترین عملکردم را نشان بدهم. سعی می کنم با تاکتیک و برنامه هایی که داریم، کاری را انجام دهیم که بازیکنان اعتماد به نفسشان را پیدا نمایند و همین طور طرفداران از بازی فولاد لذت ببرند.

* اعضای کادرفنی فولاد؟

دو دستیار خواهیم داشت. مطمئن باشید ما شور جدیدی را به فولاد خواهیم آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12709

به "این یکی از عجیب ترین کنفرانس های خبری فوتبال ایران است ، شور جدیدی را به فوتبال ایران می آورم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این یکی از عجیب ترین کنفرانس های خبری فوتبال ایران است ، شور جدیدی را به فوتبال ایران می آورم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید