هایما S7 به فروش فوق العاده رسید

به گزارش مجله هاستفا، گروه صنعتی ایران خودرو، نوزدهمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات خود را با عرضه تنها یک محصول آن هم برای اولین بار، اجرا می نماید. ثبت نام برای شرکت در این طرح از امروز (پنجشنبه) شروع شده است.

هایما S7 به فروش فوق العاده رسید

هجدهمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرودو هفته گذشته (دهه ابتدایی ماه جاری) با عرضه سه محصول پارس سال، پارس با موتور TU5 و دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک برگزار گردید.

حال با توجه به آغاز مجدد فراوری خودرو هایما، نوزدهمین دوره فروش فوق العاده گروه صنعتی ایران خودرو تنها با عرضه محصول هایما S7 پلاس توربوشارژر اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه و با قیمت قطعی 640 میلیون تومان اجرا می شود.

متقاضیان شرکت در این طرح از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا سرانجام روز شنبه 26 تیرماه) فرصت دارند تا برای ثبت نام این خودرو اقدام نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام طبق روال همه طرح های فروش ایران خودرو، یک روز بعد (یکشنبه 27 تیرماه) قرعه کشی برای تعیین شدن برگزیدگان در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انجام خواهد شد و مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از سایت ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir پخش خواهد شد.

اسامی مشتریان نهایی هم حداکثر سه روز پس از سرانجام زمان ثبت نام به وسیله سایت فروش محصولات این شرکت به نشانی esale.ikco.ir که ثبت نام هم به وسیله همین سایت صورت می پذیرد. ضمن اینکه پیامک هم برای منتخبان ارسال خواهد شد. پس از تعیین شدن برندگان این طرح، (مشتریان نهایی) ظرف مدت پنج روز فرصت دارند تا وجه خودرو را واریز بصورت کامل واریز نمایند.

متقاضیان پیش از قرعه کشی، هیچگونه واریز وجهی نخواهند داشت و ثبت نام تنها به وسیله سایت رسمی این شرکت انجام خواهد شد.

محدودیت های فروش فوق العاده هم همچنان در این طرح اجرا می شود و تنها همانطور که از مرحله هیجدهم اجرایی شده است، شرط الزام در رهن ماندن یکساله سند خودروها طبق مصوبه کمیته خودرو حذف شده است.

براین اساس شروطی همانند اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله از خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... همچنان اعمال خواهند شد.

از اسفند ماه سال گذشته هم که فرصت سه ماهه برای مراجعه منتخبان به شبکه خدمات پس از فروش به جهت گارانتی خودرو با حداقل کاردکرد 1000 کیلومتر به پنج ماه افزایش یافت که در صورت عدم مراجعه به نمایندگی پس از پنج ماه از زمان تحویل خودرو برای دریافت سرویس اولیه، گارانتی خودرو ابطال می شود.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح های قبلی ایران خودرو که پیروز به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش ایران خودرو، اقدام به ثبت نام نمایند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8181

به "هایما S7 به فروش فوق العاده رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایما S7 به فروش فوق العاده رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید