خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ

به گزارش مجله هاستفا، چسب شمال از سال 1361 یکی از شناخته شده ترین فراوری کننده های رزین، چسب و محصولات شیمیایی در کشور است. شرکت صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال (سهامی خاص) در سال 1361 تأسیس و آغاز به کار کرده است. با برنامه ریزی اصولی و صحیح این شرکت توانست ظرف مدت کوتاهی به یک فراوری کننده چسب و رزین باکیفیتی قابل رقابت با فراوری کنندگان خارجی تبدیل شود.

خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایران رنگ، با فراوری چسب های بر پایه دیسپرسیون پلی وینیل استات مانند چسب چوب استاندارد، صحافی، بسته بندی فعالیت شرکت شروع و به ترتیب در سال 1365 فراوری چسب های حرارتی و سپس از سال 1371 فراوری رزین های امولسیون پلی وینیل استات به مجموعه محصولات این شرکت اضافه گشت.

به اتکای دانش و تجربه چندین ساله و در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز و کارشناسان مجرب آمادگی دارد چسب های اختصاصی صنایع را هم بر اساس سفارش، فراوری و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محصولات چسب شمال

چسب حرارتی : چسب های حرارتی به دلیل سرعت خشک شدن بسیار بالا، نداشتن هیچگونه حلال و دارا بودن قدرت چسبندگی فوق العاده زیاد مصرف روز افزونی یافته است. به دلیل سرعت فوق العاده زیاد ماشین آلات مدرن صحافی در صنعت چاپ و بعلاوه صنایع بسته بندی چسب حرارتی جایگزین دیگری ندارد.

شماملت : صنایع شیمیایی رزین و چسب شمال مفتخر است که از نظر فراوری انواع مختلف چسب و واکس حرارتی با نام تجاری شماملت در ایران منحصر به فرد می باشد و امیدوار است در پرتو همکاری متقابل با متخصصان صنایع گوناگون، کلیه محصولات مورد احتیاج صنایع را در زمینه چسب و واکس حرارتی در داخل کشورمان فراوری و عرضه نماید.

چسب حرارتی تفنگی : در قطرهای 7 و 11 میلی متر در طول های 20 و 27 سانتی متر و بر حسب سفارش مشتریان در میزان های متفاوت فراوری می کنیم.

چسب حرارتی کیسه ای یا بالشتی : چسب های حرارتی در بسته بندی کیسه ای 20 کیلویی و چسب های همواره زنده را در بسته بندی بالشتی و با وزن های متفاوت فراوری و عرضه می کنیم که در صنایع مختلف مورد مصرف دارد.

رزین : واحد رزین های امولسیونی پلی وینیل استات از سال 1371 با استفاده از مدرنترین تکنولوژی و در اختیار داشتن آزمایشگاه کنترل کیفی مجهز، شروع به کار کرد و در مدت کوتاهی صندلی ویژه ای را در بین فراوری کنندگان آن به خود اختصاص داد.

رزین های هموپلیمر: مناسب برای صنایع چوب، چرم، کاغذ، نساجی، مقوا یا کارتن سازی، چاپ و صحافی، جعبه سازی و دخانیات

رزین های کوپلیمر : مناسب برای صنایع رنگ سازی، روکش های داخلی و خارجی، رنگ ساختمانی و نماسازی

چسب سرد : چسب های پرقدرت که به آن چسب سفید هم گفته می شود و با نام تجاری شماتک برای مصارف گوناگون مانند صنایع چوبی، صحافی، کارتن سازی، جعبه چسبانی، بسته بندی و دخانیات فراوری می شود.اولین چسب چوب با استاندارد ملی و با کیفیت برتر در کشور

چسب سفید شمال : چسب سفید شماتک در میزان های متفاوت مانند 50،60،75،225 گرمی موجود می باشد که برای مصارف خانگی، اداری، مدارس، نجاری و کارهای دستی مناسب است.

چسب فیکسوباند : چسب سفید فیکسوباند شماتک، به صورت چند-کاره برای صنایع چوبی، کارهای دستی، کارهای عمومی مانند مدارس، اداری و خانگی مناسب است و دارای چسبندگی فوق العاده است.

شماتک وفا : چسب چوب وفا، چسب مالی بر پایه پلی وینیل استات است که برای کارهای نجاری مناسب است.

شماتک خزر : چسب چوب خزر، چسب فراوری شده مناسب برای صادرات به کشورهای خارجی است.

چرا ایران رنگ ؟

فروشگاه ایران رنگ بزرگترین پخش رنگ و ابزارآلات رنگ، با پشتیبانی چند انبار در سطح کشور و شبکه فروش و توزیع پیشرفته با قابلیت ارسال کالا به تمامی اقصی نقاط کشور و فروش محصولات بیش از 40 برند مطرح در حوزه رنگ و ابزار آلات رنگ مانند رنگ اطلس، رنگ سحر، رنگ استخری، رنگ ماندگار، لتو، پارس اشن، بیات، آلچیبای، کناف، پارس بهار، رنگ فرازپیشه، رنگ هادی، هاویلوکس، کاپارول، رنگ الوان، چسب کاشی، جلاسنج، چسب چوب و بتونه کناف و … فعالیت خود را شروع نموده و با توجه به نزدیک شدن ارتباطات از طریق وب سایت ها، با هدف پذیرش سفارشات، بروزرسانی قیمت رنگ، آشنایی با محصولات رنگ ساختمانی، پشتیبانی آنلاین، خدمت رسانی آسان به مشتریان، راحت ترین راه برای خرید و حذف واسطه ها در بازار رنگ به آدرس www.iran-rang.ir تأسیس گشته است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8669

به "خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید عمده چسب شمال از ایران رنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید