معرفی فرصت های همکاری در خزر با حضور ایران و 4 همسایه ساحلی

به گزارش مجله هاستفا، کنسولگری ترکمنستان با همکاری نمایندگان قزاقستان، روسیه، آذربایجان و ایران در شهر آستاراخان فرصت های توسعه همکاری در خزر را معرفی و گفت.

معرفی فرصت های همکاری در خزر با حضور ایران و 4 همسایه ساحلی

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در بیشکک، کنسولگری ترکمنستان با همکاری نمایندگان قزاقستان، روسیه، آذربایجان و ایران در شهر آستاراخان فرصت های توسعه همکاری در خزر را معرفی و اظهار داشت.

این نشست در شهر آستاراخان برگزار گردید و در آن کارکنان نهادهای دولتی روسیه فعال در حوزه بین الملل، حمل ونقل، معدن، اتاق صنایع، انجمن حمایت از کسب و کار کوچک و متوسط حضور داشتند.

قرار است همایش مذکور در تاریخ 12 اگوست در منطقه گردشکری ترکمنستان موسوم به آوازه برگزار گردد و هدف آن توسعه تعامل همه جانبه در دریای خزر و ایجاد پل ارتباطی بین آسیای مرکزی، خزر، دریای سیاه، دریای بالتیک، خاورمیانه و آسیای جنوب شرقی است.

در جلسه آستاراخان ظرفیت ترکمنستان در حوزه اقتصاد، حمل ونقل، فناوری و گردشگری در خزر معرفی و اطلاعات درباره فرصت های تقویت همکاری های بین المللی در چارچوب برنامه توسعه پایدار خزر ارائه شد.

همچنین دیپلمات های روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ایران ظرفیت های مالی، حمل ونقلی کشورهای خود با توجه به توسعه همکاری منطقه ای را معرفی کردند.

انتهای پیغام/ح

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 137

به "معرفی فرصت های همکاری در خزر با حضور ایران و 4 همسایه ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فرصت های همکاری در خزر با حضور ایران و 4 همسایه ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید