شاه ویسی: در بازی اول استرس داشتیم، زنگنه: برد ثمره کوشش بازیکنان و کادر فنی بود

به گزارش مجله هاستفا، یک عضو تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: در بازی اول همواره استرس وجود دارد اما ما آن را مدیریت کردیم.

شاه ویسی: در بازی اول استرس داشتیم، زنگنه: برد ثمره کوشش بازیکنان و کادر فنی بود

هانیه شاه ویسی بعد از بازی اول تیم ملی هندبال دختران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده نوجوانان در گفت وگو با خبرنگار اعزامی خبرنگاران به قزاقستان اظهار کرد: اولین بازی ما خیلی خوب بود. همه بازیکنان عالی ظاهر شدند. البته چون بازی اول بود کمی استرس داشتیم اما در کل خوب ظاهر شدیم.

این بازیکن تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: بازی بعدی ما مقابل قزاقستان است. ما مقابل میزبان قطعا بازی بهتری خواهیم داشت چون همواره در بازی اول استرس وجود دارد. ما توانستیم بازی اول را خوب مدیریت کنیم پس قطعا بازی بعدی بهتر خواهیم شد. هدف ما کسب سهمیه قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی است و به امید خدا به هدف مان خواهیم رسید.

زنگنه: این برد ثمره کوشش بازیکنان و کادر فنی بود

هم چنین صبا زنگنه بعد از اولین بازی تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در رقابت های قهرمانی آسیا قزاقستان گفت: خدارا شکر امروز در اولین بازی توانستیم برنده از زمین بیرون بیایم. این پیروزی قطعا به خاطر بررسی کادر فنی و کوشش و همدلی بازیکنان بود.

این عضو تیم ملی هندبال دختران نوجوان گفت: امیدوارم در بازی های آینده مقابل قزاقستان و هند نیز همین قدر با روحیه و جنگنده به میدان برویم و نتیجه را به نفع خودمان به خاتمه رسانیم. امروز بازی اول بود، اما خدا را شکر خیلی زود با جو سالن خود را وقف دادیم و بازی را بردیم.

او گفت: این را هم باید اضافه کنم که ما فقط و فقط برای کسب سهمیه جهانی پا به میدان گذاشته ایم و تا آن کسب عنوان قهرمانی و سهمیه جهانی با روحیه جنگنده ادامه می دهیم تا به هدف مان برسیم .

به گزارش خبرنگاران، مسابقات هندبال قهرمانی آسیا دختران نوجوان از امروز با ملاقات ایران و ازبکستان شروع شد و تا 5 اسفند ادامه دارد. دختران هندبال ایران امروز در اولین ملاقات با حساب 44 بر 35 پیروز شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10324

به "شاه ویسی: در بازی اول استرس داشتیم، زنگنه: برد ثمره کوشش بازیکنان و کادر فنی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه ویسی: در بازی اول استرس داشتیم، زنگنه: برد ثمره کوشش بازیکنان و کادر فنی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید