خلیل زاده: اتهام زنندگان را محروم کنید، مقصر باخت شما به گل گهر ما هستیم؟

به گزارش مجله هاستفا، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید بابت اتهاماتی که متوجه تیمش شده باید اقدام قضایی انجام گردد و با اتهام زنندگان برخورد گردد.

خلیل زاده: اتهام زنندگان را محروم کنید، مقصر باخت شما به گل گهر ما هستیم؟

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده در گفت و گویی با اپلیکیشن پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ برتر و مسائل مختلف صحبت کرد. در ادامه گفت وگوی او را می خوانید:

این روزها شاهد هستیم که تیم هایی که نتیجه نمی گیرند ناکامی خود را به مهندسی نتایج و مسائل پشت پرده ربط می دهند. آنها البته اسمی از پرسپولیس نمی آورند اما مشخص است که مخاطب آنها پرسپولیس است. در قبال این ادعاها چه صحبتی داری؟

من هم نمی خوام اسم تیمی را بیاورم اما آن تیمی که به گل گهر می بازد آیا مقصر باختش ما هستیم؟ یا آن تیمی که مساوی می نماید آیا دلیل مساوی کردن آنها هستیم؟ اینکه فلان تیم به رقیب پایین جدولی می بازد چه ارتباطی به ما دارد؟ نمی خواهم از تیمی اسم بیاورم اما سال گذشته یک تیم با ما رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی داشت اما با باخت و نتیجه نگرفتن از کورس قهرمانی خارج شد؛ اما آیا ما مقصر این مسئله بودیم؟ ببینید من به عنوان یک فوتبالیست می دانم که بخاطر موفقیت های پرسپولیس روی تیم ها فشار است چرا که آنها قهرمانی های متوالی پرسپولیس را می بینند و این مسئله آنها را تحت فشار قرار داده است. شاید اگر ما هم در پرسپولیس نبودیم فشار روی ما هم وجود داشت اما من از آن ها می خواهم که راجع به تیم خودشان صحبت کند. آنها ببینند که چرا قهرمان نمی شوند. ما 3 سال پشت سرهم قهرمان شدیم و مطمئنم در ادامه راه هم غرور نخواهیم شد چراکه هر بازی برای ما یک فینال است. می خواهیم در بازی های به جامانده نتیجه بگیریم هر چند که در فوتبال هزار و یک اتفاق رخ می دهد.

با این همه طرفداران پرسپولیس منتظر برخورد کمیته انضباطی و حتی کمیته اخلاق هستند تا با اتهام زنندگان برخورد گردد.

ببینید ابتدای فصل گابریل کالدرون سرمربی سابق ما یک مصاحبه انجام داد و گفت که بعضی ها نمی خواهند پرسپولیس قهرمان گردد اما او را خیلی سریع احضار کردند و حتی از یک بازی محروم شد. حالا هم ما از کمیته انضباطی انتظار داریم که با همان دقتی که پرسپولیس را زیر نظر دارند سایر تیم ها و اظهارات را هم زیر نظر بگیرند. همانطور که ما بازیکنان اگر تخلفی می کنیم محروم می شویم باشگاه هایی که تخلف نموده و ادعاهای کذب مطرح می نمایند هم جریمه شوند. آنها باید بدانند که در مورد پرهوادار ترین و بزرگ ترین باشگاه ایران در آسیا صحبت می نمایند. البته از زمانی که آقای حسن زاده به کمیته انضباطی آمده خدا را شکر شرایط خیلی بهتر شده و او نسبت به همه چیز احاطه و اشراف دارد. مطمئن هستم که کمیته انضباطی همه این موارد را زیر نظر دارد و اجازه نمی دهد که حقی از باشگاه پرسپولیس، بازیکنان و طرفدارانش ضایع گردد.

بگذریم. برد مقتدرانه مقابل شهرخودرو بدست آوردید. در مورد این بازی صحبت کن؟

به هر حال باید بگویم که تیم شهر خودرو از خوب های لیگ برتر است. این تیم در نیم فصل اول با آقای گل محمدی به صدر جدول هم رسیده بود و ما بازی سختی مقابل این تیم داشتیم اما خوشبختانه با تدابیر کادر فنی توانستیم 3 امتیاز بسیار شیرین و مهم این بازی را به دست بیاوریم. این 3 امتیاز قطعاً در ادامه مسابقات یاری زیادی به ما خواهد نمود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می گردد و شما هم بدون حضور طرفداران به مصاف شهرخودرو رفتید. بازی در این شرایط سخت بود؟

قطعاً اگر تماشاگران ما بودند شرایط بهتر می شد چراکه آنها واقعاً یار دوازدهم ما هستند اما به هر حال این تصمیمی است که مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تصمیم گیرندگان دیگری گرفتند و ما تابع تصمیمات آنها هستیم. وظیفه ما این است که تصمیماتی که اتخاذ شده را انجام دهیم.

با توجه به شیوع ویروس کرونا بعضی از تیم ها خواهان تعطیلی بازی ها هستند اما ادعا می نمایند که فقط پرسپولیس می خواهد بازی ها انجام گردد تا نتایج خوب خود را ادامه دهد. فکر می کنی این ادعا درست است؟

این حرف به ما ربطی ندارد. به ما چه ربطی دارد که تصمیم گیرنده باشیم که بازی ها انجام گردد یا نه؟ ما هم مثل سایر تیم ها تابع تصمیمات اتخاذ شده هستیم و اگر بگویند بازی نکنید ما هم بازی نمی کنیم. مگر می گردد تصمیم گرفته گردد که بازی ها لغو گردد اما بازی کنیم؟ سلامتی ما و خانواده ما هم مهم است. مطمئناً هر تصمیمی گرفته گردد ما انجام خواهیم داد. به نظر من بعضی از سرمربیان و مدیرانی که خواهان تعطیلی لیگ هستند به این دلیل است که بازیکنان مصدوم شان آماده شوند اما برای ما فرقی نمی نماید. اگر بگویند بازی کنید بازی می کنیم و اگر بگویند بازی ها تعطیل است که ما هم بازی نخواهیم کرد.

از طرف دیگر بازی های لیگ قهرمانان آسیا فعلاً به تعویق افتاد است. فشار این بازی ها به نظرت کار را روی بازیکنان پرسپولیس سخت نمی نماید؟

به نظر من بهتر بود که در این شرایط بازی های لیگ قهرمانان آسیا تعطیل شد چرا که ما میزبان مرحله رفت نبودیم و باید دائماً به سفر می رفتیم که این کوضوع فشار زیادی به بازیکنان می آورد. فکر می کنم بهتر است که ابتدا تکلیف ما در لیگ برتر مشخص گردد و بعد با خیال راحت در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم.

بعد از بازی با الدحیل در مصاحبه ای اعلام کردی که همه تقصیرات باخت گردن توست؟

به هر حال هر بازیکنی محتمل است اشتباه کند اما مهم این است که اشتباه خودمان را بپذیریم. در آن شرایط من اشتباه کردم و گل خوردیم و طبعا مقصر هم من هستم. آقای گل محمدی و سایر بازیکنان مقصر مبودند و من اشتباه کردم. در آن صحنه کاری از دست کسی بر نمی آمد و مقصر خودم بودم که گل خوردیم. در آن صحنه من تصمیم گرفتم چه کاری انجام دهم اما خدا را شکر که طرفداران فهیمی داریم و بعد از آن بازی به ما روحیه دادند تا بتوانیم دوباره روزهای خوبی که داشتیم را تکرار کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2960

به "خلیل زاده: اتهام زنندگان را محروم کنید، مقصر باخت شما به گل گهر ما هستیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: اتهام زنندگان را محروم کنید، مقصر باخت شما به گل گهر ما هستیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید