بمب جابجایی ایران در تبریز منفجر می گردد؛ سامان در تراکتور؟

به گزارش مجله هاستفا، سامان قدوس از جمله لژیونر های فوتبال ایران است که در انگلیس نتوانست آن طور که باید توانایی های خود را نشان بدهد. او سه فصل در برنتفورد بود، اما فقط سال نخست که این تیم در چمپیونشیپ حضور داشت، فرصت عرض اندام به دست آورد. این فصل سامان فقط 123 دقیقه برای برنتفورد بازی کرد و اغلب جزو بازیکنان ذخیره تیم بود. او حتی یک بار هم در ترکیب اصلی قرار نگرفت و از همان اواسط فصل می شد پیش بینی کرد که سامان با سرانجام لیگ برتر از برنتفورد جدا خواهد شد. حالا اخبار متفاوتی درباره آینده قدوس شنیده می گردد. چند تیم در پی جذب او هستند، اما سامان فعلاً تصمیمی نگرفته و همه چیز را به هفته های بعد موکول نموده است.

بمب جابجایی ایران در تبریز منفجر می گردد؛ سامان در تراکتور؟

سلتا دیگر سامان را نمی خواهد

در جابجایی نیم فصل فوتبال اروپا، سلتاویگو در لالیگا برای جذب سامان قدوس اصرار داشت، اما هافبک ایرانی از دستمزد بالای خود گذشت نکرد و به همین علت انتقال منتفی شد. شاید اگر قدوس به لالیگا می رفت، تکلیف او برای فصل بعد هم تعیین می شد. حالا، اما دیگر سلتاویگو علاقه ای به جذب قدوس ندارد.

پیشنهاد از سراسر دنیا

سامان قدوس که سابقه بازی در تیم های اوسترسوند سوئد و آمیان فرانسه را هم در کارنامه دارد، حالا مدنظر تیم های مختلفی از سراسر دنیا قرار گرفته و حتی ممکن است پایش به فوتبال آسیا باز بگردد. طبق اعلام وب سایت Expressen قدوس در رادار تیم هایی از لیگ امریکا، قطر، عربستان و امارات است و بعلاوه گفته می گردد تیم هایی از چمپیونشیپ انگلیس هم خواستار او هستند.

مالمو همچنان پای کار است

از سوی دیگر تیم مالمو سوئد هم مدت هاست که شرایط قدوس را زیر نظر دارد تا این بازیکن را به شهری که در آن متولد شده است، بازگرداند. جورجسون، مدیر فنی باشگاه مالمو می گوید: سامان اهل همین شهر است و بار ها او را دیدار نموده ایم، اما به طرز عجیبی هرگز در مالمو بازی ننموده است. او از دوران جوانی با استعداد بود، اما در مسیر حرفه ای خود کمی متفاوت بوده است. ما دوست داریم قدوس را در اختیار بگیریم، اما فعلاً پاسخی به پیشنهاد ما نداده است.

شفیلد پیگیر قدوس

شفیلدیونایتد با درخشش در چمپیونشیپ توانست مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند. این تیم چشم به بازیکنانی دارد که در تیم های لیگ رجحان خود کمتر به میدان رفته اند. از جمله این بازیکنان سامان قدوس است که طی هفته های اخیر به شفیلدیونایتد لینک شده و مذاکراتی میان طرفین اجرا شده است.

تراکتور مشتری سامان

قدوس که برای تیم ملی ایران هم بازی نموده است، می تواند سهمیه آسیایی محسوب گردد و این یکی از دلایلی است که انتقال احتمالی اش به عربستان، امارات، قطر و حتی ایران را تسهیل می نماید. چرا که جای سهمیه بازیکنان بین المللی را در این کشور ها نمی گیرد. در روز های اخیر شایعه ای در تبریز منتشر شده که تراکتور علاقه مند به جذب قدوس است و می خواهد با رقمی بالا هافبک ایرانی را شکار کند. با این حال بعید است سامان فعلاً تصمیمی برای بازی در لیگ ایران داشته باشد و پیشنهاد باشگاه های ایرانی را بپذیرد. این را نزدیکان قدوس گفته و روی آن تأکید هم دارند؛ بنابراین حضور قدوس در لیگ ایران را فعلاً باید منتفی بدانیم.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12260

به "بمب جابجایی ایران در تبریز منفجر می گردد؛ سامان در تراکتور؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی ایران در تبریز منفجر می گردد؛ سامان در تراکتور؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید