کرونا اهداف والیبال را بهم زد، مردم و مسئولان مراقب همدیگر باشند

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در سال 98 ستاره جوان و آینده داری به اسم علی اصغر مجرد را به دنیا معرفی کرد. مجرد در جریان بازی های لیگ ملت ها مورد تحسین و تمجید سایت فدراسیون دنیای والیبال (FIVB) هم نهاده شد و نوید بخش روزهای خوب را به والیبال ایران داد. مجرد که در پست محمد موسوی ستاره نام آشنا والیبال ایران و دنیا است نشان داد پس از کناره گیری موسوی جایگزین مناسب و مطمئنی برای پست سرعتی زن خواهد بود.

کرونا اهداف والیبال را بهم زد، مردم و مسئولان مراقب همدیگر باشند

گفتگوی نوروزی خبرنگاران با علی اصغر مجرد به توضیح زیر است:

* والیبال را از بجنورد شروع کردم / زحمات‬ وکیلی جبران نشد

والیبال را از سن 13-12 سالگی و در شهر بجنورد شروع کردم. چند سالی در بجنورد والیبال بازی کردم و سپس حدود یک سال و نیم در مشهد ادامه دادم. در 16-15 سالگی نیز به همراه تیم باشگاهی میزان مشهد، در مسابقات لیگ برتر نوجوانان شرکت کردم. پس از آن نیز به تیم ملی نوجوانان زیر نظر وکیلی دعوت شدم. وکیلی یکی از افرادی بود که برای من زحمات بسیاری کشید و هنوز نتوانسته ایم زحمات او را جبران کنیم. جا دارد از او به دلیل همه کوشش ها و زحماتش تشکر کنم.

* 98 سال خوب والیبالی برایم بود / ‬ آرزویم حضور در المپیک توکیو است

سال 98 از نظر والیبالی سال بسیار خوبی برایم بود. اتفاقات خوبی برایم رقم خورد و توانستم در تیم ملی عظیمسالان نمایش قابل قبولی داشته باشم. از همه مهم تر قهرمانی در آسیا بود که به دست آوردیم. مهمترین اتفاق سال نیز صعود به المپیک توکیو است که اتفاق عظیمی برایم بود. یکی از آرزوهایم حضور در المپیک 2020 است که امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشم. تجربه خوبی کنار معروف، موسوی و سایر بازیکنان تیم ملی به دست آورده ام که چه در شرایط بازی و چه بیرون از بازی، یاری بسیاری به من کردند.

* چهره شناخته شده ای نیستم / قدر‬ موقعیت ها را می دانم

چهره خیلی شناخته شده نیستم اما سعی کردم از هر فرصتی که کادر فنی به من می دهد، نهایت استفاده را ببرم. چه در تیم باشگاهی و چه در تیم ملی همواره سعی نموده ام قدر موقعیت هایی که به دست می آورم را بدانم چرا که معتقدم از این موقعیت ها در زندگی خیلی کم نصیب هر فردی می شود و همواره یاد گرفته ام به نحو احسن از آنها استفاده کنم.

* برای بهترین نتیجه در توکیو کوشش خواهیم کرد

با تیم ملی توانستیم سهمیه المپیک توکیو را کسب کنیم. احساس بسیار خوبی دارم که عضوی از این مجموعه بوده ام و توانستم حداقل به اندازه سر سوزن به این مجموعه یاری کنم. خوشحالم و عظیمترین آرزوی ورزشی هر ورزشکاری، حضور در المپیک است. هنوز به این آرزو نرسیده ام و تمام کوششم را برای تحقق این آرزو انجام خواهم داد. تیم ملی والیبال ایران دومین حضور خود در المپیک را تجربه خواهد نمود به همین دلیل با تمام قوا و جدی در این بازی ها حاضر خواهد شد. همه می دانند نفراتی که برای المپیک توکیو انتخاب می شوند، در چه جایگاهی هستند و به کجا خواهند رفت. همه کوشش خود را انجام خواهند داد تا بهترین نتیجه برای تیم ملی به دست بیاید. نمی توانم کسب مقام برای تیم ملی را پیش بینی کنم اما برای بهترین نتیجه کوشش خواهیم کرد.

* کرونا سرزده آمد / کوهنوردی‬ و دوچرخه سواری می کنم

به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات والیبال چه در ایران و چه در اقصی نقاط جهان تعطیل شد؛ اتفاق خوبی نبود چرا که تیم والیبال شهرداری ورامین شرایط خوبی در مسابقات داشت. کرونا به صورت سرزده آمد. من به شخصه هر روز افسرده تر می شوم. هر روز می شنوم که چند تن از دوستان دورمان در شهرهای مختلف با این ویروس درگیر شده اند. به همین دلیل به شهر خودم (بجنورد) آمدم. اینجا کمی ایمن تر از جاهای دیگر است. کمی استراحت خواهم کرد و سپس تمریناتم را شروع می کنم. با توجه به ویروس کرونا، تمام باشگاه ها تعطیل هستند. من با رعایت نکات بهداشتی (دستکش و ماسک) گاهی به دوچرخه سواری می روم چرا که مجبورم و چاره ای دیگر ندارم. اگر بخواهم در فضای بسته تمرین کنم، شرایط سخت است به همین دلیل با دوچرخه سواری و کوهنوردی، تمرینات را ادامه خواهم داد.

* سقوط هواپیمایی اوکراین مردم را دلگیر کرد

شیرین ترین اتفاق ورزشی ام صعود به المپیک توکیو بود. درست است که در شرایط خوبی نبودیم. به دلیل سقوط هواپیمای اوکراین، مردم ناراحت و دلگیر بودند اما با این حال شاید توانسته باشیم یک درصد لبخند را بر روی لبان مردم بیاوریم. شیرین ترین اتفاق ورزشی هم همین بود البته شاید تحت الشعاع یکسری مسائل، این موضوع خیلی عظیم نشد.

* فینال لیگ ملت ها تلخ ترین اتفاق بود

تلخ ترین اتفاق هم به فینال لیگ ملت ها بازمی شود؛ جایی که می توانستیم مدال کسب کنیم اما متأسفانه نشد. مقابل تیم های لهستان و برزیل نتیجه را واگذار کردیم. اگر به جمع چهار تیم صعود می کردیم، می توانستیم مدال کسب کنیم.

* کرونا اهدافمان را کنسل کرد

در حال حاضر تمام برنامه ها و اهدافمان کنسل است. نخستین هدف ما مسابقات لیگ و سپس جام باشگاه های آسیا بود. لیگ که کامل تعطیل شد و جام باشگاه ها نیز به تعویق افتاد البته با توجه به شیوع ویروس کرونا، تصمیم خوبی بود. امیدوارم هر چه سریع تر این مشکل، حل و تکلیف مشخص شود.

*شرایط حاد است

پزشک نیستم که بخواهم به مردم توصیه کنم. من نیز یک فرد عادی هستم. فقط می دانم با رعایت نکات بهداشتی و در خانه ماندن می توان این ویروس را کنترل کرد. در حالی که این مصاحبه را انجام می دهم، نمی دانم که ساعتی بعد چه اتفاقی قرار است رخ دهد چرا که همه در شرایط سختی حضور داریم که از فردا بی خبریم. شرایط حاد است. امیدوارم هر چه سریع تر رفع شود.

* سال 98 خوب نبود

سال 98 در یک جمله سال خوبی نبود. نمی توانم چیزی راجع به آن بگویم. انشاالله سال 99، سال خوبی باشد. آرزوی من در سال 99 ریشه کن شدن ویروس کرونا است و امیدوارم همه در صحت و سلامتی در کنار خانواده هایشان زندگی نمایند.

* همدیگر را نجات دهیم

مردم و مسئولان در این روزها هوای هم را بیشتر داشته باشند. به هم یاری کنیم. هر کس به نحوی می تواند تأثیرگذار باشد. صاحبخانه به مستأجر، مدیران عامل به کارمندان و … همه می توانیم به نحوی به یکدیگر یاری کنیم و همدیگر را نجات دهیم تا از این شرایط خارج شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3300

به "کرونا اهداف والیبال را بهم زد، مردم و مسئولان مراقب همدیگر باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا اهداف والیبال را بهم زد، مردم و مسئولان مراقب همدیگر باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید