قطعی شدن یک سهمیه دوچرخه سواری ایران در المپیک 2020 توکیو

به گزارش مجله هاستفا، با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، یک سهمیه ایران در المپیک 2020 توکیو قطعی شد.

قطعی شدن یک سهمیه دوچرخه سواری ایران در المپیک 2020 توکیو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری در آخرین رده بندی تیم های ملی جاده، نام کشورمان را به عنوان یکی از سهمیه داران المپیک 2020 ژاپن معرفی کرد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد کسب این سهمیه گفت: با اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری یک سهمیه کشورمان در المپیک 2020 فعلا قطعی شده است. در جدول کشورهای عضو اتحادیه جهانی که تعداد آن 204 کشور می باشد تیم ملی جاده کشورمان با قرار دریافت در رتبه 39 رنکینگ جهانی یک سهمیه ورودی به المپیک را دریافت کرد.

تیم ملی کشورمان پس از قزاقستان در رتبه دوم آسیا قرار گرفته است و کشورهای ژاپن و چین در صندلی سوم و چهارم رنکینگ آسیا هستند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه گفت: نکته حائز اهمیت این است که در دوره گذشته المپیک سهمیه ها بر اساس رنکینگ قاره ای بود ، این در حالی است که در این دوره سهمیه ها براساس رنکینگ جهانی در نظر گرفته شده است، یعنی اگر ما با شرایط دوره قبل در این دوره نیز قرار می گرفتیم تنها دو سهمیه در بخش جاده دریافت می کردیم.

ایران در حال حاضر بالاتر از کشورهای مجارستان، ونزوئلا و ژاپن در رتبه 39 رنکینگ جهانی قرار گرفته است و به همراه کشورهای رده 32 تا 50 با یک سهمیه در دو رشته تایم تریل انفرادی و استقامت جاده در المپیک 2020 حضور خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 959

به "قطعی شدن یک سهمیه دوچرخه سواری ایران در المپیک 2020 توکیو" امتیاز دهید

1 کاربر به "قطعی شدن یک سهمیه دوچرخه سواری ایران در المپیک 2020 توکیو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعی شدن یک سهمیه دوچرخه سواری ایران در المپیک 2020 توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید