رسول پناه: پرسپولیس به دنبال قهرمانی بدون بازی نیست، از موضوع سلامتی مردم سوءاستفاده نکنند

به گزارش مجله هاستفا، سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که نظر این باشگاه برای فرجام لیگ، همچنان تعیین سرنوشت تیم ها در میدان رقابت است.

رسول پناه: پرسپولیس به دنبال قهرمانی بدون بازی نیست، از موضوع سلامتی مردم سوءاستفاده نکنند

به گزارش خبرنگاران، مهدی رسول پناه در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس، پیش از این، مواضع خود را درباره شرایط لیگ برتر اعلام کرده است. موضع باشگاه تغییر نکرده است. اولویت اول، مباحث مربوط به سلامت و بهداشت است و تصمیم گیرندگان در این حوزه نیز تعیین هستند. از سوی دیگر اعتقاد داریم، شرایطی که برای جامعه ایجاد شده است نباید برای رسیدن به اهداف و نیات شخصی مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در ارتباط با آغاز فعالیت ها در هر حوزه، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم می گیرد. موضع باشگاه پرسپولیس هم این است که هر زمان قرار بر آغاز رقابت های فوتبال شد، ابتدا تکلیف بازی های این فصل معلوم شود. پرسپولیس از نزدیک ترین رقیب خود، 10 امتیاز پیش است، ولی ترجیح ما اثبات این برتری و اقتدار در زمین مسابقه است. متأسفانه در اظهارنظرها می بینیم که بعضی سهوی یا از روی عمد موضوع را به شکل دیگری وانمود کرده اند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس گفت: راهکارهای مختلفی را می توان برای ادامه بازی ها و سپس برگزاری رقابت های فصل آینده بررسی کرد. همیشه آسان ترین راه حل، بهترین راه حل نیست و تعطیلی بازی ها آسان ترین اقدامی است که می تواند به ذهن هر کسی برسد. با این وجود اگر در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال این باشد که بازی های این فصل را در همین جا متوقف کند، باشگاه پرسپولیس انتظار دارد نتیجه ماه ها تلاش، هزینه و برتری قاطع خود با اختلاف 10 امتیازی را ببیند.

رسول پناه در خاتمه گفت: ما برخلاف دروغ پردازی هایی که شده است، اصلاً به دنبال قهرمانی بدون انجام ادامه بازی ها نیستیم، ولی اگر تصمیم مراجع فوتبال این باشد از حق قانونی خود و ده ها میلیون هوادار که بزرگ ترین و اصلی ترین جامعه هواداری فوتبال ایران و آسیا هستند، چشم پوشی نمی کنیم. اگر به هر دلیلی تصمیم مسئولان بر این باشد که ادامه بازی های لیگ برگزار نشود، پرسپولیس تمام فاکتورهای قهرمانی را دارد و مثل فرانسه که تیم پاری سن ژرمن شرایط مشابه ما را داشت، پرسپولیس هم باید به عنوان قهرمان معرفی شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3977

به "رسول پناه: پرسپولیس به دنبال قهرمانی بدون بازی نیست، از موضوع سلامتی مردم سوءاستفاده نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه: پرسپولیس به دنبال قهرمانی بدون بازی نیست، از موضوع سلامتی مردم سوءاستفاده نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید