سوییس: شرکت هایمان به سرمایه گذاری در ایران ادامه می دهند

به گزارش مجله هاستفا، ایسنا نوشت: وزارت امور خارجه سوییس در پیامی توییتری ابراز تمایل شرکت های این کشور برای سرمایه گذاری در ایران علیرغم تحریم های آمریکا را بیان نمود.

سوییس: شرکت هایمان به سرمایه گذاری در ایران ادامه می دهند

وزارت امور خارجه سوییس در پی سفر ایگنازیو کاسیس وزیر خارجه این کشور به تهران در صفحه کاربری توییترش نوشت: شرکت های سوییسی به لطف کانال بشردوستانه برای پرداخت هزینه های غذا و دارو برخلاف تحریم های مالی به سرمایه گذاری در ایران ادامه می دهند.

ایگنازیو کاسیاس وزیر خارجه سوئیس نیز که در تهران حضور دارد در دیدار با قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ایران به خاطر مسائل مالی ناشی از تحریم های ظالمانه رنج می برد، گفت: امیدواریم جشن صدسالگی آغاز روابط میان ایران و سوئیس، تقویت روابط میان دو کشور را بیش از پیش رقم بزند و ما بتوانیم به نقش خود به عنوان حافظ منافع به خوبی عمل کنیم.

وزیر خارجه سوئیس در ادامه با اشاره به کانال مالی که اخیرا میان دو کشور باز شده است، گفت: این کانال مالی به جریان سیال درآمدهای ایران به خصوص در حوزه غذا و دارو کمک می کند که البته اقدام کمی بوده و باید گسترش یابد.

وی با اشاره به حضور برخی شرکت های سوئیسی در ایران بیان کرد: چند شرکت بزرگ سوئیسی علیرغم تحریم های موجود علیه ایران هنوز در این کشور حضور دارند و به کار خود ادامه می دهند.

وزیر خارجه سوئیس در خاتمه گفت: تلاش حداکثری خود را برای پیشبرد گفتمان بین المللی و تقویت روابط دوجانبه خواهیم داشت.

311311

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5018

به "سوییس: شرکت هایمان به سرمایه گذاری در ایران ادامه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوییس: شرکت هایمان به سرمایه گذاری در ایران ادامه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید