سلطانی فر: در بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال از همه جدی تر هستم

به گزارش مجله هاستفا، وزیر ورزش و جوانان گفت: جدی ترین فرد در بحث واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه پرسپولیس و استقلال من هستم.

سلطانی فر: در بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال از همه جدی تر هستم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیزدهمین جلسه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس با حضور نمایندگان سازمان بورس و سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل استقلال و پرسپولیس در وزارت ورزش و جوانان به ریاست جمشید تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان و مسعود سلطانی فر صبح امروز (یکشنبه) برگزار گشت.

وزیر ورزش در این نشست گفت: جدی ترین فرد در موضوع واگذاری و خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس من هستم و حاضرم هر هفته به این دو باشگاه بروم بحث واگذاری را دنبال کنم. از مدیران عامل و هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می خواهم وقت مجزایی برای موضوع خصوصی سازی دو باشگاه بگذارند. هم دولت و هم مجلس همراهی لازم و قانونی را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارند.

وی افزود: اعتقاد جدی دارم که با پیگیری و جدیت مدیران عامل دو باشگاه و حمایت و همراهی وزارت خانه می توانیم استقلال و پرسپولیس را تا سرانجام سال واگذار کنیم.

همچنین در این جلسه بیگ زاده از مدیران سازمان بورس، شفافیت را شاه کلید موضوع واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دانست و گفت: این دو باشگاه و در واقع شرکت بیشتر از آنکه تجاری و چشم انداز سودآوری داشته باشد فرهنگی و اجتماعی بوده اند.

وی ادامه داد: برند دو باشگاه دارایی مهم آنهاست و دارایی بزرگ دیگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حق پخش تلویزیونی است و از آنجایی که مردم خریداران سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهند بود و به همین جهت باید وضعیت حق پخش آنها کاملا شفاف و روشن شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1235

به "سلطانی فر: در بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال از همه جدی تر هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: در بحث واگذاری پرسپولیس و استقلال از همه جدی تر هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید