افشاگری مرتضی پورعلی گنجی از دلیل جدایی علیرضا بیرانوند

به گزارش مجله هاستفا، تیم فوتبال پرسپولیس ساعات دلهره آوری را سپری می کند. علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم بعد از ارسال دو اخطار به پرسپولیس، در نهایت قراردادش را با این تیم فسخ کرد و گفته می شود به باشگاه استقلال نزدیک است.

افشاگری مرتضی پورعلی گنجی از دلیل جدایی علیرضا بیرانوند

از سوی دیگر هنوز تمدید قرارداد سایر بازیکنان انجام نشده و صحبت از جدایی فرشاد فرجی مدافع این تیم هم مطرح شده است. در کنار اینها، پرسپولیس بر خلاف استقلال، سپاهان و تراکتور هنوز تمریناتش را شروع نکرده است آن هم در حالی که یکی از کنندگان ایران در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس امروز دوشنبه با انتشار پیامی، مسائل اصلی این تیم را فاش و دلیل فسخ قرارداد بیرانوند را این طور گفت:

سلام به هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس. یک ماه پس از بالا بردن دو جام قهرمانی و جشن های شیرین به همراه هواداران، شرایط طوری است که انگار قرار است آن روز های خوب از دماغ همه ما بیرون بیاید! ما احتمالاً تنها یا از معدود باشگاه هایی هستیم که هنوز تمرینات پیش فصل را شروع نکرده ایم و از تمدید قرارداد و توافق با بازیکنان هیچ خبری نیست.

این حال و روز باشگاهی است که همین چند روز پیش، دو جام قهرمانی را بالای سر برده و کار مسئولان فوتبال ایران را برای برگزار نکردن بازی سوپرجام ساده کرده است؛ باشگاهی که باید امروز با تزریق منابع مالی به واسطه عملکرد درخشان در فصل گذشته، بهترین شروع را داشته باشد، اما از همه جا می شویم که امسال، سال سیاست های انقباضی و کاهش هزینه ها و … است.

من به عنوان یک بازیکن حق دارم از خودم سوال کنم که چرا پرسپولیس بعد از نمایش فوق العاده پارسال که با همت بازیکنان و کادرفنی و البته حمایت مدیران باشگاه حاصل شد، باید در چنین مضیقه ای قرار داشته باشد؟ تا کی قرار است قهرمانی ها بدون پاداش و بدون جایزه باقی بماند؟ اگر فوتبال منفعت بزرگی به همراه دارد، این منفعت مالی چرا به بازیکنان و مربیان به عنوان مهم ترین چرخ دنده های این بازی بزرگ نمی رسد و چرا همیشه وقتی که قرار است اصلاحاتی در اقتصاد فوتبال صورت بگیرد، حتماً نظر اولیه روی کاهش دستمزد ها است؟

سوال دیگر من این است ما به واسطه عملکرد خوب مان در فصل گذشته آیا نباید تفاوتی با بقیه داشته باشیم؟ آیا نباید این زحمت و این تمرکز و این ایجاد شادی با واکنش مناسب (از نظر مالی) روبرو بشود؟ دلخوشی ما البته به تشویق هواداران میلیونی پرسپولیس و خشنود کردن آن ها است، اما در دنیای واقعی بعد از اتمام جشن، سعی می کنند پاداش برپاکنندگان را هم در نظر بگیرند.

البته صحبت من لزوماً مادی و مالی نیست؛ بحث من ایجاد فرهنگی برای قدردانی از کسانی است که برای ما شادی آفرین بوده اند. از گذشته تا امروز، این مسئله از فوتبالیست های ممتاز ایران دریغ شده و امروز هم می بینید که ستارگان پرسپولیس بابت قرارداد هایی که مبلغ چندانی ندارند و در فوتبال ایران رقم کاملاً معقولی به حساب می آیند، چه دردسری را پشت سر می گذارند.

کاری که علی بیرانوند انجام داده و گره ذهنی که او در آن گیر کرده، واکنشی به این اتفاقات است؛ اینکه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه فوتبال ایران، آنقدر درگیر مسائل مالی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرینات پیش فصل را ندارد. تاکید می کنم آن هم بعد از کسب دو جام قهرمانی و در شرایطی که امروز باید خودمان را آماده یک فصل رقابتی تازه و تقویت تیم برای یورش به فتح قهرمانی آسیا کنیم. بسیار عجیب است که آن روز های خوش، جای خود را به این سردرگمی امروز داده است.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12416

به "افشاگری مرتضی پورعلی گنجی از دلیل جدایی علیرضا بیرانوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری مرتضی پورعلی گنجی از دلیل جدایی علیرضا بیرانوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید