آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس از زبان علی نژاد

به گزارش مجله هاستفا، معاون وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را بیان نمود.

آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس از زبان علی نژاد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد برگزاری مسابقات بین المللی جوانان تنیس در کیش گفت: اولین رویداد بین المللی بعد از شیوع ویروس کرونا است که در کشورمان برگزار می شود و میزبانی فوق العاده ای را شاهد هستیم. 112 نفر در این رقابت ها شرکت کرده اند که 18 تنیسور خارجی هستند و مسابقات کیفیت خوبی دارد.

او افزود: اتفاق خیلی بود و در حالی که دنیا گرفتار ویروس کرونا شده، ایران توانست میزبانی را بگیرد و امیدواریم این مسابقات زمینه میزبانی در دیگر رشته ها هم باشد. فدراسیون تنیس اعلام کرده که قرار است 4 تا 6 میزبانی بین المللی را داشته باشد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد اینکه فدراسیون تنیس در حال حاضر زمینی در اختیار ندارد و مجموعه استقلال هم واگذار شده است، تاکید کرد: متاسفانه در گذشته این اتفاق افتاده است و زمین ها به صورت چند ساله به بخش خصوصی واگذار شده و حق فدراسیون است که زمین اختصاصی داشته باشد و در همین زمینه وزیر ورزش و جوانان دستوراتی را صادر کرده است.

علی نژاد در سرانجام عنوان کرد: اقدامات خیلی زیادی در زمینه خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس انجام شده است. هفته گذشته جلسه آشنایی باشگاه پرسپولیس با مجموعه پذیرش فرابورس صورت پذیرفت و 14 بهمن نیز این اتفاق برای استقلال می افتد و بعد از آن جلسات رسمی برگزار می شود و اقدامات نهایی در حال انجام است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6715

به "آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس از زبان علی نژاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس از زبان علی نژاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید