آنالیز واگذاری استقلال و پرسپولیس در ملاقات سجادی و خیاطیان

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری، در ملاقات محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری با وزیر ورزش و جوانان، راهکارهای نقش آفرینی فعالانه این مرکز در پیشبرد و تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

آنالیز واگذاری استقلال و پرسپولیس در ملاقات سجادی و خیاطیان

در این ملاقات محمدصادق خیاطیان با اشاره به حیطه وظایف و کارکردهای مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری، به مرور زمینه های همکاری این مرکز با وزارت ورزش و جوانان پرداخت و برای نقش آفرینی فعالانه و ثمربخش مرکز در حوزه مطالعاتی و پژوهشی برای تحقق برنامه های دولت مردمی در حوزه ورزش و جوانان اعلام آمادگی کرد.

بعلاوه در این ملاقات طرفین در مورد ضرورت ترویج گفتمان عدالت و جمهوریت و راهکارهای تحقق آن در حوزه ورزش و جوانان به تبادل نظر پرداختنند. واگذاری سهام دو تیم استقلال و پرسپولیس به مردم و راهکارهای توسعه استفاده عمومی از اماکن ورزشی از جمله مواردی بود که در این ملاقات در مورد آن بحث و آنالیز شد.

در ادامه این جلسه بعلاوه با توافق طرفین مقرر شد که مرکز آنالیز های استراتژیک با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سایر دستگاه های ذی ربط، در زمینه تهیه سند توسعه دیپلماسی ورزشی نقش آفرینی کند.

سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در این ملاقات با استقبال از همکاری این وزارتخانه با مرکز آنالیز های استراتژیک در حوزه های مختلف، بر ضرورت ارتقای ارتباط شبکه نخبگانی مرتبط با حوزه های مأموریتی این وزارتخانه با مرکز آنالیز های استراتژیک تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9845

به "آنالیز واگذاری استقلال و پرسپولیس در ملاقات سجادی و خیاطیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز واگذاری استقلال و پرسپولیس در ملاقات سجادی و خیاطیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید