رحمانی: رتبه بندی معلمان بخش عمده ای از مطالبات این قشر را برآورده می نماید

به گزارش مجله هاستفا، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: شاید رتبه بندی معلمان نتواند صد در صد خواسته های فرهنگیان زحمت کش را برآورده کند اما با اجرای این قانون بخش عمده ای از مطالبات این قشر برآورده خواهد شد.

رحمانی: رتبه بندی معلمان بخش عمده ای از مطالبات این قشر را برآورده می نماید

رجب رحمانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به کوشش مجلس برای تصویب لایحه نظام رتبه بندی معلمان، بیان نمود: رتبه بندی معلمان از تمام جهات آنالیز شده است و مجلس یازدهم نیز نظر مثبت و مساعدی نسبت به آن دارد و کوشش کردیم تا لایحه ای در این زمینه در مجلس تصویب گردد که هم مسائل اقتصادی و معیشتی فرهنگیان را تا حدی مرتفع کند و هم از سوی دیگر منابع اقتصادی آن پایدار باشد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما کوشش کردیم تا این مصوبه همانند قانون بازنشستگی و قانون مدیریت خدمات کشوری مستحکم بوده و منابع اقتصادی آن نیز پایدار باشد، اظهار کرد: آنچه که در مجلس تصویب شد یک لایحه مناسب در جهت ارتقای منزلت و معیشت معلمان بوده که ان شاءالله بعد از تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل خواهد شد. شاید این لایحه نتواند صددرصد خواسته های فرهنگیان زحمت کش را برآورده کند اما بخش عمده ای از مطالبات این قشر برآورده خواهد شد.

رحمانی در انتها تاکید نمود: ما انتظار داریم خروجی رتبه بندی معلمان تربیت دانش آموزانی متدین، باسواد و پرتوان بوده تا بتوانند در عرصه های مختلف توسعه کشور نقش آفرین باشند. در امسال 25 هزار میلیاردتومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است و در بودجه سال 1401 نیز قطعا منابع لازم برای اجرای دقیق این قانون را پیش بینی خواهیم کرد. رئیس جمهور نیز در ارائه لایحه بودجه بر این موضوع تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9347

به "رحمانی: رتبه بندی معلمان بخش عمده ای از مطالبات این قشر را برآورده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رحمانی: رتبه بندی معلمان بخش عمده ای از مطالبات این قشر را برآورده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید