دیرپاترین کاراته کای لیگ قصد خداحافظی ندارد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، مهدی سلطانی سرگروه سابق تیم ملی که چند سالی است از تیم ملی خداحافظی نموده، در هجدهمین سال حضور در لیگ کاراته همچنان میخواهد در مسابقات لیگ حاضر بوده و با جوانان سرشاخ گردد. سلطانی از سال 1382 همزمان با ورود به اردوی تیم ملی در لیگ نیز مبارزات خود را شروع کرد و تا کنون نیز همراه با تیم های مختلف از جمله گلبافت، تراکتورسازی، پاس، مقاومت و دانشگاه آزاد در لیگ حضور داشته و به عنوان قدیمی ترین و با سابقه ترین کاراته کای لیگ شناخته می گردد.

دیرپاترین کاراته کای لیگ قصد خداحافظی ندارد

کاپیتان مربی دانشگاه آزاد در این مورد به خبرنگاران گفت: همراه با دانشگاه آزاد شش عنوان قهرمانی کسب نموده ایم و در فصل پیش رو نیز به دنبال هفتمین قهرمانی هستیم و به همین دلیل بیشتر تمرکزم روی مربیگریخواهد بود و در بازی هایی که لازم باشد نیز مبارزه می کنم.

وی ادامه داد: سال گذشته در وزن خودم با هشت پیروزی و یک مساوی بهترین عملکرد را در بین همه کاراته کاهای حاضر در لیگ داشتم و هنوز این توانایی را دارم که در لیگ مبارزه کنم و از مبارزه با جوانان با آتیه لیگ تجربه چالش های جدیدی استقبال می کنم.

سرگروه سابق تیم ملی اضافه نمود: برگزاری لیگ برای هر رشته ای بسیار مفید است. این رقابتها نه تنها برای تیم ملی و آمادگی ملی پوشان مفید است، پویایی هر رشته ورزشی را در پی خواهد داشت، فقط امیدوارم در شرایطی که جهان تحت شعاع کروناست، برگزاری لیگ کاراته با اجرای شیوه نامه های دقیق بهداشتی همراه بوده برای هیچ کاراته کایی مشکل ایجاد نشود.

سلطانی در خاتمه به قرعه کشی سوپر لیگ هم اشاره نمود و گفت: ورود هشت تیم در این شرایط کرونا برای کاراته ایران خوب است، در گروه یک دو تیم تازه وارد و ناشناخته حضور دارند که باید در جریان مسابقت بررسی شوند و رعد هم که از تیم های خوب لیگ در دوره های گذشته است. اولین هدف ما صعود از دور مقدماتی است و بعد در خصوص مراحل بعدی باید اظهار نظر کرد. اما نکته مهم این است که مجموعه دانشگاه آزاد به دنبال تکرار رتبه نخست و رسیدن به هفتمین جام قهرمانی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6647

به "دیرپاترین کاراته کای لیگ قصد خداحافظی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیرپاترین کاراته کای لیگ قصد خداحافظی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید