طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است

به گزارش مجله هاستفا، رییس فدراسیون کاراته در جلسه اینترنتی رییس فدراسیون جهانی با روسای فدراسیون کشورهای مختلف، بر حق حضور دائمی کاراته در بازی های المپیک تاکید نمود.

طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است

به گزارش خبرنگاران، پنجمین جلسه آنتونیو اسپینوز، رئیس فدراسیون جهانی کاراته با روسای فدراسیون های قاره آسیا به صورت وبینار با حضور ژنرال ناصر، رئیس کنفدراسیون آسیا و سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته ایران برگزار گردید.

این جلسه به منظور آنالیز شرایط کاراته بعد از المپیک توکیو در کشور های قاره آسیا و برنامه ریزی و حضور پر قدرت کشورهای آسیایی در مسابقات جهانی دبی تشکیل شد.

در ادامه این جلسه روسای فدراسیون کشورهای مختلف نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و سید حسن طباطبایی هم ضمن تشکر از خانواده بزرگ کاراته که نمایشی بی نظیر در بازی های المپیک توکیو داشت گفت: کاراته با حضوری چشمگیر در المپیک به جهان ثابت کرد که حق کاراته حضوری دائم در المپیک است و امیدوارم مجدد به این بازی ها بازگردد.

طباطبایی در ادامه گفت: خوشبختانه در ایران با انجام واکسیناسیون سراسری در حال عبور از بحران کرونا هستیم و باشگاه های کاراته و تمرینات ورزشکاران در حال از سرگیری در تمامی سطوح است.

رئیس فدراسیون کاراته ایران اضافه نمود: پس از المپیک اردوهای ملی پوشان کاراته ایران با تمام توان و استفاده حداکثری از ورزشکاران شروع کردیم تا با تیم هایی قدرتمند در مسابقات جهانی و آسیایی شرکت کنیم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8724

به "طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: حق کاراته حضور دائمی در المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید