خبرنگاران قدردانی فرهنگیان البرز از مدافعان سلامت

به گزارش مجله هاستفا، کرج - خبرنگاران- به مناسبت هفته سلامت فرهنگیان البرز ازمدافعان سلامت این استان قدردانی و تجلیل کردند.

خبرنگاران قدردانی فرهنگیان البرز از مدافعان سلامت

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز روز پنجشنبه دراین آیین گفت: مردم ایران از جمله استان البرز این همت والا و کوشش های ایثارگرانه پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان ها را درمبارزه با بیماری کرونا هرگز فراموش نخواهند کرد.

فرشید علیزاده با اشاره به اینکه امروز فرهنگیان البرز تنها با هدف قدردانی از زحمات کوششگرانه درمقابله با ویروس کرونا درمراکز درمانی حاضر شدند،اظهار داشت: بدون شک همه مردم استان قدردان زحمات مدافعان سلامت هستند.

وی بیان داشت: سفید پوشانی که با به خطرانداختن سلامتی خود فداکارانه درخط مقدم مقابله با کرونا حضوردارند تا با جانفشانی و کوشش خود سلامتی را به عنوان زیباترین هدیه زندگی به هموطنان خود اهدا نمایند.

علیزاده توضیح داد: دراین شرایط خاص فعالان عرصه سلامت رسالت وتعهد سنگینی دربرابر سلامت جامعه برعهده دارند که دراین راستا سلامتی خود را نیز درکف اخلاص گذاشتند.

وی اضافه نمود: این روزها مردم بیش ازگذشته قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان ها هستند و نسبت به سختی کار آنها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، مطلع شدند که بخشی از آن درقالب تصویرها و فیلم هایی در فضای مجازی دست به دست می گردد.

علیزاده ادامه داد: مهمترین راه پیشگیری ازبیماری کرونا، رعایت اصول بهداشتی، ماندن درخانه و پرهیز از حضور در معابر عمومی و اجتماعات است و هر چه ماندگاری افراد در منزل افزایش یابد به همان میزان ریسک ابتلا و شیوع بیماری کاهش می یابد.

وی یادآورشد: توجه مردم به ماندن درمنزل و رعایت مسائل پیشگیرانه و پرهیز ازحضور دراجتماعات و معابر عمومی را عامل مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانسته و براین مهم تاکید کردند.

دراین آیین فرهنگیان البرزبه مدافعان سلامت گل اهدا کردند.

استان البرز 26 هزار فرهنگی دارد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3813

به "خبرنگاران قدردانی فرهنگیان البرز از مدافعان سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قدردانی فرهنگیان البرز از مدافعان سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید