باید با کرونا همزیستی کنیم، سپاهان تیرماه تمرینات را آغاز می کند

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره ویروس کرونا گفت: در شرایط فعلی، دنیا به این سمت می رود که زندگی ادامه پیدا کند. تعطیلی دیگر راهکار نیست و می توانیم برای حفظ سلامتی و ادامه کار و تلاش، به رغم وجود این ویروس، تلاش کنیم و امیدوار باشیم.

باید با کرونا همزیستی کنیم، سپاهان تیرماه تمرینات را آغاز می کند

وی تاکید کرد: همان گونه که اطلاع دارید، هیچ کسی در حال حاضر تجربه لازم درباره این بیماری و راهکارهای مبارزه با آن را ندارد، اما یقین دارم مردم در آینده آگاهی بیش تری به دست می آورند و مسائل حل خواهد شد.

* نفراتی که می خواستیم، جذب کردیم

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان، با ابراز رضایت از عملکرد باشگاه در دوران جابجایی، گفت: بازیکنانی که نیاز داشتیم را در زمان مناسب جذب کردیم.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه سپاهان در لیگ برتر والیبال بعد از گذشت سال ها تیم داری استان اصفهان در این رشته ورزشی، اضافه نمود: باشگاه سپاهان در سال 98، فعالیت خود را در والیبال شروع کرد و گام های خوبی در این زمینه برداشته شد. این فرایند، آرام آرام پیش می رود و افتخار می کنم که یکی از اعضای این باشگاه و تیم والیبال سپاهان هستم.

محمدی راد شرح داد: باشگاه سپاهان برنامه سه ساله برای والیبال تدوین کرده است و با توجه به این که از مدیران آگاه و ورزشی بهره می برد و هر ساله شرایط بهتری در والیبال ایجاد خواهد کرد، قطعاً نتایج بهتری نیز در لیگ برتر خواهد گرفت.

* تمرینات سپاهان از اوایل تیرماه در دو گروه شروع می شود

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان، درباره زمان شروع تمرینات این تیم، گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده از سوی باشگاه با فدراسیون والیبال، تمرینات از اوایل تیرماه با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می شود.

وی ادامه داد: تمرینات تیم والیبال سپاهان، در دو گروه هشت نفره شروع می شود و از 15 تیرماه نیز کار به صورت تیمی دنبال خواهد شد. البته قبل از شروع تمرینات، تست های سلامتی از بازیکنان می گیریم.

* تست های سلامتی باید دائمی شود

محمدی راد با اشاره به شرایط ویروس کرونا در ایران و جهان، تاکید کرد: برای مقابله با شیوع و گسترش این بیماری، باید تست های سلامتی بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی مسابقات دائمی شود.

وی از احتمال شروع مسابقات لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگران خبر داد و گفت: سالن شش هزاری نفری سپاهان، شرایط استاندارد دارد و با رعایت فاصله اجتماعی مناسب، می توانیم میزبان تماشاگران علاقه مند به این رشته ورزشی باشیم. البته تیمی مانند شهرداری ارومیه نیز می تواند با رعایت فاصله اجتماعی، شاهد حضور تماشاگران در سالن مسابقات باشد اما در نهایت، تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

* لیگ برتر اهمیت زیادی برای آماده سازی بازیکنان المپیکی دارد

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان، به اهمیت آماده سازی بازیکنان برای حضور شایسته در بازی های المپیک توکیو، اشاره کرد و گفت: متاسفانه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران، در ماه های اخیر به دلیل تعطیلی باشگاه ها و سالن های بدنسازی، تمرینات مناسبی نداشتند.

وی ادامه داد: به همین دلیل، برگزاری لیگ برتر والیبال اهمیت زیادی برای آماده سازی بازیکنان ملی پوش برای حضور شایسته در بازی های المپیک دارد.

محمدی راد در پاسخ به این پرسش که چه روشی را برای برگزاری لیگ برتر در سال 99 پیشنهاد می دهید؟ گفت: لیگ برتر والیبال ایران در سال های گذشته، به روش پلی آف برگزار شده است و این روش در جهان نیز عرف است.

وی با تاکید بر این که به نظر من روش پلی آف برای مسابقات سال جاری هم مناسب است، شرح داد: بهترین روش برگزاری مسابقات برای آماده سازی بازیکنان برای حضور شایسته در المپیک نیز همین روش است.

بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، در صورت تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از شهریورماه سال جاری شروع می شود.

تیم والیبال سپاهان اصفهان در سال 98 نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد؛ این تیم در دور مقدماتی با 11 برد و 34 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار داشت که به دلیل شیوع و گسترش ویروس کرونا، مسابقات لغو شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4265

به "باید با کرونا همزیستی کنیم، سپاهان تیرماه تمرینات را آغاز می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید با کرونا همزیستی کنیم، سپاهان تیرماه تمرینات را آغاز می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید