حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان همزمان با مبعث

به گزارش مجله هاستفا، همزمان با عید مبعث، طرح حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از کلیه بیمه شدگان و مستمری بگیران در 3 محور اساسی آغاز و تحولی شگرف در سازمان تامین اجتماعی رقم می خورد.

حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان همزمان با مبعث

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران زنجان، علی محمدی گفت در راستای بهره گیری از مزایای استقرار نسخه الکترونیک و تحقق اصلی ترین راهبردهای سازمان در ارائه خدمات تامین سلامت برای کاهش هزینه درمان 46 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش (بیش از نیمی از جمعیت کل کشور) و ایجاد رضایتمندی خدمت گیرندگان از طریق توسعه پوشش و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، صیانت از کرامت و حفاظت از شان مستمری بگیران و بیمه شدگان در روبروه با هزینه های درمانی و همچنین توزیع عادلانه منابع، تسهیل و عدالت در دسترسی بیمه شدگان و مستمری بگیران به ویژه گروه های آسیب پذیر به خدمات مورد نیاز، از (21 اسفند ماه سالجاری روز بعثت رسول مکرم اسلام (ص)) طرح حمایت مالی سازمان از کلیه بیمه شدگان و مستمری بگیران در 3 محور آغاز میشود.

مدیر درمان استان با اشاره به رایگان بودن کلیه خدمات در بیمارستانهای ملکی تامین اجتماعی برای بیمه شدگان اجباری گفت : خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه شدگان سازمان در بیمارستان های دولتی کلیه شهرستان های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن ها می باشد رایگان خواهد بود.

محمدی پیرامون محور دوم این حمایتها در راستای طرح تکریم سالمندان شرح داد بیمه شدگان 65 ساله و بالاتر در کلیه بیمارستان های دولتی سراسر استان و کشور (حتی شهرستان هایی که سازمان دارای بیمارستان ملکی می باشد) رایگان و بدون فرانشیز خواهد بود.

این مقام مسئول به تشریح محور سوم این حمایتها پرداخت و افزود محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده جهت بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان های دولتی و دانشگاهی براساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد شد.

وی در خاتمه بلحاظ عدم صدور دفتچه های درمانی نیز اشاره و تاکید کرد اگر بیمار بیمه شده ای به هر مرکز درمانی مراجعه کرد و در مورد ارائه خدمات بدون دفترچه با مسئله ای روبرو شد بلافاصله مراتب را به سامانه تلفن گویای 1420 و انتخاب گزینه 2 اطلاع دهد تا سریعاٌ مورد رسیدگی قرار گیرد

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6917

به "حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان همزمان با مبعث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت مالی سازمان تامین اجتماعی از بیمه شدگان و بازنشستگان همزمان با مبعث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید