سفر به آمریکا: روزهای زندگی یک رئیس جمهور

به گزارش مجله هاستفا، شاید در میان مشاغل جهان که با جهانی عکاسی در رابطه هستند، هیچ شغلی به اندازه عکاس رسمی کاخ سفید جالب توجه و سرگرم کننده نباشد.

سفر به آمریکا: روزهای زندگی یک رئیس جمهور

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای تضمینی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پت سوزا ، در طول هشت سال گذشته در همین سِمت در کاخ سفید مشغول به فعالیت بوده و در قالب مجموعه تصاویری متنوع، روزهای زندگی باراک حسین اوباما را در طول دو دوره ریاست جمهوری اش به تصویر کشیده است.

او در مصاحبه ای با تلویزیون ، در این مورد چنین می گوید:

وقتی در سمت یک عکاس همراه همیشگی رئیس جمهور باشی و قرار باشد این روزها را ثبت و ضبط کنی، در نهایت ناگزیر از ثبت تصاویر بسیاری هستی. به تازگی یکی از کارمندان دفترم به من گفت در طول این هشت سال، نزدیک به دو میلیون قطعه عکس به ثبت رسانده ام.

سوزا پیش تر و در فاصله سال های 1983 ال 1989 با دیگر رئیس جمهور آمریکا، یعنی رونالد ریگان نیز در ارتباط بوده و به عنوان عکاس کاخ سفید فعالیت نموده است. اولین تصویر ثبت شده او از باراک اوباما به سال 2005 باز می گردد. او در خصوص این تصویر می گوید:

باراک اوباما در پیاده روی میدان سرخ قدم می زد، در آن موقع کسی او را نمی شناخت. اما تنها چهار سال بعد، او به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده و اولین رئیس جمهور سیاه پوست این کشور سوگند خورده و قدم به کاخ سفید گذاشت.

در نهایت و در قالب این تصاویر شما با روزهای زندگی یکی رئیس جمهور آشنا می شوید، از جلسات اداری و بین المللی گرفته تا شرکت در مراسم های مختلف اجتماعی. در کنار ساعات خسته کننده، زمان استراحت و حضور در کنار خانواده و دوستان و البته نمایش تصویری متفاوت از یک شخصیت مهم در عرصه معادلات بین المللی که گاهی هم می تواند کف اتاقش دراز کشیده و با یک کودک بازی کند، با دوستان به صرف ناهاری غیرمنتظره رفته و با حیوان خانگی اش مسابقه بگذارد.

در ادامه از شما دعوت می گردد به تماشای شماری از تصاویر گردآوری شده آقای سوزا در این دوران هشت ساله بنشینید.

در نهایت می بینیم که حتی یک رئیس جمهور هم دوست دارد گاهی مثل مردم عادی زندگی و با خانواده و دوستان خود وقت گذرانی کند.

در خاتمه از همراهی شما عزیزان با خبرنگاران قدردانی نموده و مشتاق شنیدن نظرات، پیشنهادات و نقدها سازنده تان هستیم.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6433

به "سفر به آمریکا: روزهای زندگی یک رئیس جمهور" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر به آمریکا: روزهای زندگی یک رئیس جمهور" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: روزهای زندگی یک رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید