موشک های روسی می توانند در عرض 12 دقیقه واشنگتن را محو نمایند

به گزارش مجله هاستفا، یک کارشناس نظامی خاطرنشان کرد که موشک های مافوق صوت روسیه در کمتر از 15 دقیقه به واشنگتن می رسند و کاخ سفید حتی زمان واکنش به حمله را ندارد.

موشک های روسی می توانند در عرض 12 دقیقه واشنگتن را محو نمایند

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، الکسی لئونکوف، کارشناس نظامی روس گفت که انتقال تسلیحات روسیه به کوبا برای دستیابی و نزدیکی به کاخ سفید یک اشتباه تاریخی است، زیرا موشک های مسکو میتوانند تنها در عرض چند دقیقه به آمریکا برسند.

این کارشناس نظامی در ادامه با اشاره به قدرت موشکی روسیه گفت: روسیه دارای یک مجموعه از موشک های مافوق صوت آوانگارد است که میتواند تنها در عرض 12 دقیقه به مرکز آمریکا برسند.

به گفته این متخصص، موشک های روسیه قادر است واشنگتن را از روی زمین محو کند و کاخ سفید در این مدت حتی فرصتی برای آماده شدن در برابر این حمله نخواهد داشت.

حتی اگر آمریکا زمان برای آماده شدن در برابر این حملات را داشته باشد، باز هم محکوم به فنا است. زیرا واشنگتن هنوز نتوانسته ابزاری برای رهگیری موشک های ما فوق صوت روسیه به دست آورد.

او در سرانجام خاطر نشان کرد که ایجاد زیر ساخت و انتقال تسلیحات به کوبا برای مبارزه با آمریکا اشتباه است و تنها ساخت پایگاه های دریایی در جزایر کارائیب منطقی است.

چند روز پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از موفقیت آمیز بودن آزمایش موشک مافوق فراصوت زیرکان اطلاع داد.

حداکثر سرعت این موشک حدود 2.65 کیلومتر بر ثانیه در ارتفاع 20 کیلومتری یا بیش از 10 هزار کیلومتر در ساعت است و حداکثر برد آن حدود 1000 کیلومتر است و توانایی اصابت به اهداف در سطح آب و خشکی را داراست.

منبع: فرارو
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9771

به "موشک های روسی می توانند در عرض 12 دقیقه واشنگتن را محو نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشک های روسی می توانند در عرض 12 دقیقه واشنگتن را محو نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید