برنز هم به کرونا مبتلا شد

به گزارش مجله هاستفا، ایرنا نوشت: منابع خبری اعلام کردند که ویلیام برنز رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به بیماری کووید -19 مبتلا شده است.

برنز هم به کرونا مبتلا شد

منابع خبری روز پنجشنبه به وقت محلی بیان کردند سازمان سیا می گوید آزمایش کرونای رئیس این سازمان مثبت شده و برنز دارای علایم خفیف است.

سازمان سیا اضافه کرد: برنز همه نوبت های واکسن خود را دریافت نموده است و دز سوم را نیز تزریق نموده بود. وی از منزل به انجام وظایف خود خواهد پرداخت.

ویلیام برنز روز چهارشنبه با جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا ملاقات و مصاحبه نموده بود اما سیا در بیانیه خود گفته است که برنز آخرین بار چهارشنبه صبح با حفظ فاصله اجتماعی و داشتن ماسک با جو بایدن رییس جمهوری امریکا ملاقات نموده است.

این سازمان اضافه کرد: براساس دستورالعمل های مرکز کنترل بیماری های آمریکا، این جلسه یک ملاقات نزدیک محسوب نمی گردد و برنز با هدف شفافیت، اخبار ابتلای خود به ویروس کرونا را اعلام می نماید.

ابتلای برنز به کرونا، پس از مثبت شدن جواب آزمایش دو فرد نزدیک دیگر به رئیس جمهوری آمریکا اتفاق می افتد.

کارین ژان پیر معاون سخنگوی کاخ سفید روز یکشنبه بیان کرد که به کرونا مبتلا شده است. چند روز قبل نیز جن ساکی سخنگوی کاخ سفید به کرونا مبتلا و این بیماری باعث شد که وی نتواند همراه جو بایدن در سفر به لهستان و بلژیک حضور داشته باشد.

23311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10052

به "برنز هم به کرونا مبتلا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنز هم به کرونا مبتلا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید