تشکیل اولین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه با موافقت ایران، روسیه و ترکیه

به گزارش مجله هاستفا، وزرای خارجه 3 کشور ایران، روسیه و ترکیه با تعهد نسبت به حاکمیت ارضی، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی سوریه با برگزاری اولین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو موافقت کردند.

تشکیل اولین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه با موافقت ایران، روسیه و ترکیه

به گزارش ، به نقل از اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد وزرای خارجه 3 کشور ایران، روسیه و ترکیه با کمک به برگزاری اولین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو موافقت کرده اند.

3 کشور در این بیانیه بار دیگر تعهد خودشان را به حاکمیت ارضی، استقلال، وحدت و تمامیت ارضی سوریه اعلام کرده اند.

پیش از این بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در دیدار با علی اصغر خاجی، دستیار ارشد وزیر خارجه ایران و هیئت همراه او در دمشق گفت: هماهنگی بین سوریه، ایران و روسیه باعث شد که کمیته بررسی قانون اساسی سوریه با وجود همه موانع تشکیل شود.

بشار اسد اضافه کرد: آمریکا و به طور کلی غرب، پس از آنکه از تحقق اهداف شان ناامید شدند، بازی از بین بردن منابع را آغاز کرده اند. این سیاست را هم اکنون در برابر ایران درباره توافقنامه هسته ای اجرا می کنند.

اسد اعلام کرد: بعضی طرف های حامی تروریسم برای کارشکنی در تشکیل کمیته قانون اساسی تلاش کردند. تلاش هایی برای پیچیده کردن پرونده ها و نه فقط پرونده سوریه صورت می گیرد که هر بار در برابر هر موفقیت سیاسی و نظامی شاهد آن هستیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 395

به "تشکیل اولین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه با موافقت ایران، روسیه و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل اولین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه با موافقت ایران، روسیه و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید