بلومبرگ برای شکست ترامپ وارد شد

به گزارش مجله هاستفا، ایسنا نوشت: مایکل بلومبرگ برای نامزدی در انتخابات 2020 آمریکا ثبت نام نموده و میخواهد تا 37 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی در سراسر این کشور هزینه کند.

بلومبرگ برای شکست ترامپ وارد شد

بیانیه ای که در وبسایت رسمی مایکل بلومبرگ، میلیاردر آمریکایی و شهردار سابق نیویورک منتشر شده، نشان می دهد که او برای نامزدی در انتخابات 2020 به عنوان نماینده ای از حزب دموکرات ثبت نام نموده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، بلومبرگ در این باره اظهار کرد: من برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شدم تا دونالد ترامپ را شکست دهم و آمریکا را بازسازی کنم. ما گنجایش تحمل اقدامات بی محابا و غیراخلاقی دونالد ترامپ را برای چهار سال دیگر نداریم. او تهدیدی برای کشور و ارزش های ما است. اگر او بتواند یک دوره دیگر در صندلی ریاست جمهوری باقی بماند، ممکن است هرگز نتوانیم آثار مخرب ریاست جمهوری اش را جبران کنیم.

وی اضافه نمود: ما باید در این انتخابات پیروز شویم و بازسازی آمریکا را شروع کنیم. من معتقدم تجربیاتم در تجارت، مدیریت و امور خیرخواهانه باعث خواهند شد که بتوانم پیروز شوم و پیشتاز باشم.

گزارش شده است که بلومبرگ برای تبلیغات تلویزیونی کمپینش طی دو هفته آینده تا 37 میلیون دلار هزینه خواهد نمود.

برنده انتخابات مقدماتی دموکرات ها در تابستان 2020 تعیین خواهد شد و سپس دونالد ترامپ را بر سر تصدی صندلی ریاست جمهوری به چالش خواهد کشید.

بلومبرگ که هشتمین ثروتمند آمریکا است مدت ها به دنبال فرصتی برای رقابت با دونالد ترامپ، دیگر میلیاردر نیویورک بوده است. این دو معمولا در رویدادهای اجتماعی نیز با یکدیگر رقابت داشته اند. او البته پیش از ورود ترامپ به سیاست، گهگاه او را تحسین نموده است اما حالا ادعا نموده که بهترین جایگزین برای ترامپ در زمینه خشونت های مربوط به اسلحه و تغییرات اقلیمی است.

شبکه فاکس نیوز گزارش نموده، بلومبرگ هفته گذشته 100 میلیون دلار برای خرید تبلیغات دیجیتال در اینترنت علیه دونالد ترامپ در دوره مقدماتی رقابت های انتخاباتی هزینه نموده است.

ترامپ پیشتر ورود احتمالی بلومبرگ به رقابت های انتخاباتی را مسخره نموده و گفته بود، او جادوی مورد احتیاج برای این کار را ندارد و مایکل کوچولو می بازد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1662

به "بلومبرگ برای شکست ترامپ وارد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلومبرگ برای شکست ترامپ وارد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید