برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران؛ 20 مسافر مصدوم شدند

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - به دلیل برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط 5 متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط متوقف شده است و بنا به گفته سخنگوی اورژانس کشور، تا به امروز در این حادثه 20 مسافر مصدوم شده اند.

برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران؛ 20 مسافر مصدوم شدند

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور درباره امدادرسانی به حادثه دیدگان به پانا گفت: ساعت 7.04 صبح امروز برخورد دو قطار مترو در خط پنج متروی تهران به اورژانس گزارش داده شد که بلافاصله 15 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس ادامه داد: خوشبختانه تعداد مصدومان حادثه زیاد نیست و تا به امروز 11 نفر از مصدومان احتیاج به انتقال به مراکز درمانی پیدا کردند که منتقل شدند. یک نفر از حادثه دیدگان بدحال است و 9 نفر هم در محل حادثه درمان شدند.

بعلاوه در پی وقوع این حادثه، روابط عمومی متروی تهران اظهار داشت، به دلیل برخورد دو قطار در ایستگاه چیتگر، خط 5 متروی تهران و حومه مسافرگیری در این خط متوقف شده است و به منظور رفاه حال شهروندان با هماهنگی های انجام شده با شرکت واحد اتوبوسرانی در حال حاضر انتقال مسافران از ایستگاه ورآورد تا ایستگاه تهران (صادقیه) و بالعکس از طریق اتوبوس انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9570

به "برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران؛ 20 مسافر مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد دو قطار در خط پنج متروی تهران؛ 20 مسافر مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید