آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور امروز 23 آبان ماه برگزار می گردد

به گزارش مجله هاستفا، آزمون ورودی برای معین سطح توان علمی ـ. تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور سال 1398 ساعت 8:30 امروز پنجشنبه 23 آبان ماه در تهران برگزار می گردد

آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور امروز 23 آبان ماه برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مطابق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور آزمون ورودی برای مشخص سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور سال 1398 ساعت 8:30 امروز پنجشنبه 23 آبان ماه منحصرا در شهر تهران برگزار خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و در های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از آغاز فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان باید قبل از بسته شدن در های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

تذکرهای مهم به داوطلبان آزمون ورودی مشخص سطح توان علمی ـ. تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور:

1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

2- فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:30 (هشت و سی دقیقه) می باشد.

3- در ورودی ِحوزه های امتحانی آزمون رأس ساعت 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد؛ لذا داوطلبان ضروری است قبل از بسته شدن در های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

4- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رفتار خواهد شد.

6- داوطلبان ضروری است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا سی ام آبان ماه به وسیله سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1569

به "آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور امروز 23 آبان ماه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی سازمان بازرسی کشور امروز 23 آبان ماه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید