40 روزه خودروهای فروش فوق العاده تحویل داده می شود

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، ضمن اشاره به 150 هزار قرارداد 15 تعهد فروش فوق العاده فعال شده در این گروه خودروسازی، تمامی تعهدات در این بخش زودتر از موعد، به مشتریان تحویل شده است؛ بگونه ای که میانگین تحویل خودرو در این طرح ها به 40 روز رسیده است.

40 روزه خودروهای فروش فوق العاده تحویل داده می شود

به گزارش روابط عمومی، بابک رحمانی در حاشیه برگزاری مراسم قرعه کشی پیش فروش یک ساله هفت محصول ایران خودرو ، ضمن تاکید برکاهش تعهدات معوق به 6000 دستگاه خودرو گفت: صرفا این میزان تعهدات متعلق به محصولات هایما و 207 اتوماتیک با سقف شیشه ای در آغاز سال کاری آینده، باقی خواهد ماند که این تعداد نیز در ماه های ابتدایی سال 1400 به روز خواهد شد. تعهدات تمامی محصولات به جز دو خودروی یادشده، قبل از آغاز سال کاری 1400 به روز خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اینکه در سال 99 و در شرایط سخت تحریم و کرونا، برنامه های تولید و عرضه ایران خودرو به بهترین شکل ممکن مدیریت و با اطمینان از به روزآوری تعهدات معوق، تعهدات جدیدی ایجاد شده است، به به روز بودن تحویل 13 برنامه فروش فوق العاده در سال این گروه خودروسازی اشاره کرد و گفت: قرارداد حدود 150 هزار تعهد فروش فوق العاده فعال شده و تمامی تعهدات در این بخش زودتر از موعد، به مشتریان تحویل شده است؛ میانگین تحویل خودرو در فروش های فوری به 40 روز رسیده است.

وی ایجاد آرامش در بازار خودرو را مسیز پیش گرفته ایران خودرو اعلام کرده و شرح داد: افزایش عرضه، سبب شکست حباب بازار و ایجاد فرایند کاهش در قیمت بازار شده است.

ایران خودرو، همسو با راهبردهای وزارت صمت حرکت کرده و مطابق با مصوبات و تصمیمات کمیته خودرو، برنامه های متنوع فروش محصولات را در سال جاری به اجرا گذاشته است. علاوه بر فروش فوق العاده، نیاز بخشی از مشتریان از طریق طرح های پیش فروش و مشارکت در تولید تامین شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6875

به "40 روزه خودروهای فروش فوق العاده تحویل داده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 روزه خودروهای فروش فوق العاده تحویل داده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید