کیش و محلات اولین مقاصد سفرهای یارانه ای بازنشستگان

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران : در مرحله اول هتل شایگان کیش و مجموعه آبدرمانی محلات در این طرح آماده ارائه خدمات در قالب اختصاص یارانه سفر به بازنشستگان عزیز تحت پوشش هستند و تدابیری مدنظر است تا در آینده ای نزدیک، بازنشستگان محترم علاوه بر بهره مندی از خدمات متنوع گردشگری در سایر نقاط کشور، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری سفر را نیز داشته باشند.

کیش و محلات اولین مقاصد سفرهای یارانه ای بازنشستگان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایرنا ، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از شروع ارائه خدمات گردشگری و یاری هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از مردادماه امسال اطلاع داد.

از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد گفت: با انعقاد قرارداد گردشگری با شرکت خدمات مسافرتی پرشین گلف، امکان استفاده از خدمات گردشگری در قالب یاری هزینه سفر برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق دوباره فراهم شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به واکسیناسیون عمومی و مهیا شدن امکان سفر، صندوق بازنشستگی کشوری خدمات و تسهیلات گردشگری را برای بازنشستگان کشوری فراهم آورده است.

مرتضایی فرد اظهارداشت: در این طرح، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می توانند از خدمات اقامتی و خدمات تور در قالب بهره مندی از یاری هزینه سفر (برای بازنشستگانی که سهمیه سفر داشته باشند) استفاده نمایند.

وی یاری هزینه سفر را براساس بودجه مصوب هیات مدیره صندوق، برای هر دفترکل مبلغ 500 هزار تومان خاطرنشان کرد و اضافه کرد: متقاضیان در صورت داشتن همراه می توانند از یاری هزینه همراه نیز بهره مند شوند. مقدار یاری هزینه سفر در صورت داشتن همراه به ازای هر دفترکل مبلغ یک میلیون تومان است که از مجموع هزینه اجرای تور کسر می گردد.

مرتضایی فرد یادآور شد: تعداد سهمیه استفاده از تور برای هر دفترکل (بازنشستگان و وظیفه بگیران) که از یاری هزینه سفر و گردشگری استفاده می نمایند، حداکثر سه نوبت در طول دوران بازنشستگی است.

وی در پاسخ به این سوال که متقاضیان چگونه می توانند از خدمات و تسهیلات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده نمایند؟ یادآور شد: خدمات گردشگری به وسیله درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir معرفی و به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل می گردد.

مرتضایی فرد تاکید نمود: این خدمات تنها به وسیله سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف به نام سامانه خاتم تور ارائه می گردد و متقاضیان می بایست به وسیله لینک khatamtour.com و یا به وسیله مراجعه به شرکت پرشین گلف یا تماس با آن شرکت با شماره تلفن 8682-021 از فرایند ارائه خدمات کسب اطلاع نمایند.

در این گزارش تاکید شده است:در مرحله اول هتل شایگان کیش و مجموعه آبدرمانی محلات در این طرح آماده ارائه خدمات در قالب اختصاص یارانه سفر به بازنشستگان عزیز تحت پوشش هستند و تدابیری مدنظر است تا در آینده ای نزدیک، بازنشستگان محترم علاوه بر بهره مندی از خدمات متنوع گردشگری در سایر نقاط کشور، امکان استفاده از تسهیلات اعتباری سفر را نیز داشته باشند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10547

به "کیش و محلات اولین مقاصد سفرهای یارانه ای بازنشستگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیش و محلات اولین مقاصد سفرهای یارانه ای بازنشستگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید