چین عینک تشخیص مبتلایان به کرونابه آمریکا صادر می نماید

به گزارش مجله هاستفا، مقامات شرکت چینی راکید که سابقه طولانی در فراوری عینک های حرارتی دارد اعلام کردند محصول جدید خود را که ویژه اندازه گیری حرارت بدن افراد طراحی نموده اند برای فروش به چند شرکت آمریکایی عرضه نموده اند.

چین عینک تشخیص مبتلایان به کرونابه آمریکا صادر می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این عینک به یک حسگرِ پرتوِ فروسرخ مجهز است که با استفاده از آن می توان در طول 2 دقیقه دمای بدن حدود 200 نفر را از فاصله سه متری تشخیص داد.

از جمله مزیت های این عینک این است که نیازی به اندازه گیری درجه حرارت بدن افراد از نزدیک ندارد و می توان از ان در فضاهای عظیم مانند ورودی نمایشگاه ها، تالارها، پایانه های مسافری و فرودگاه ها استفاده کرد.

این عینک با دوربین 12 مگاپیکسلی از فناوری واقعیت افزوده نیز برخوردار است و می تواند با دستور صوتی به شکل همزمان عکس و ویدیو هم بگیرد.

کارشناسان معتقدند از آنجائیکه عینک های حرارتی این شرکت همراه با نرم افزار امکان تشخیص چهره، ثبت و مدیریت اطلاعات به فروش می رسد احتمال نگرانی از انتشار اطلاعات خصوصی افراد وجود دارد این موضوع باعث شده است که کار برای بازاریابی شرکت چینی راکید در آمریکا سخت گردد.

آمریکا از سال های پیش به بهانه های مشابه مانع از فعالیت شرکت عظیم مخابرات هواوی چین در این کشور و حتی بعضی کشورهای اروپایی شده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا صبح امروز شنبه در سراسر دنیا به دو میلیون و 341 هزار نفر رسیده که 160 هزار و 900 تن آنها فوت شده و 601 هزار و 500 نفر بهبود یافته و بقیه همچنان با این بیماری درگیر هستند آمریکا پیشتاز این جدول است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3716

به "چین عینک تشخیص مبتلایان به کرونابه آمریکا صادر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین عینک تشخیص مبتلایان به کرونابه آمریکا صادر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید