چالش بزرگ مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر

به گزارش مجله هاستفا، بودن همزمان دو مهاجم بزرگ در لیست پرسپولیس، طرفداران این تیم را به 10 بازی باقی مانده از لیگ برتر و تکرار قهرمانی سال های اخیر امیدوار می کند. هم مغانلو و هم آل کثیر، در پرسپولیس آمار بسیار خوبی دارند. با این حال به شکل عجیبی، تمام موفقیت های آن ها به لیگ قهرمانان خلاصه می شود و در لیگ برتر، هنوز فرصت درخشش پیدا نکرده اند.

چالش بزرگ مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر

عیسی آل کثیر از زمان پیوستن به پرسپولیس، 7 گل برای این تیم زده و که نسبت تعداد بازی که انجام داده، عملکرد موفقی محسوب می شود. تنها مشکل اینجاست که 6 گل از 7 گل او، در لیگ قهرمانان زده شده و سهم لیگ برتر فقط یک گل است. البته آل کثیر در این موضوع تقصیر چندانی نداشته و نتوانسته در لیگ برتر برای پرسپولیس بازی کند. او زمان لیگ قهرمانان فصل پیش به پرسپولیس پیوست، در همان مسابقات محروم شد و در آستانه لیگ قهرمانان فصل جدید به پرسپولیس برگشت. تنها در دو مسابقه لیگ برتری مقابل پدیده و نساجی، آل کثیر به عنوان بازیکن تعویضی در لیگ برتر فرصت بازی پیدا کرده است.

شهریار مغانلو هم با 4 گل، شرایطی مشابه آل کثیر دارد. همه گل های مغانلو، در لیگ قهرمانان آسیا زده شده اند. مهاجم تازه وارد پرسپولیس در جام حذفی برای اولین بار با پیراهن این تیم به زمین رفت و در سه بازی لیگ برتری مقابل نفت مسجدسلیمان، پدیده و نساجی در زمین بود. در این سه بازی او فقط یک پاس گل داد و هماهنگی چندانی با تیم نداشت. در لیگ قهرمانان، اما به مرز آمادگی رسید و توانست بهترین گلزن پرسپولیس باشد.

حالا دو مهاجم پرسپولیس، در اوج آمادگی به ایران برگشته اند و باید در لیگ برتر هم، طلسم شان را بشکنند. پرسپولیس دو بازی حساس مقابل سپاهان و استقلال دارد و برای موفقیت در آن ها، روی مهاجمان گلزن تیمش حساب کرده است. آن ها باید نشان بدهند در لیگ برتر، برگ برنده پرسپولیس هستند و می توانند سرنوشت لیگ را به نفع این تیم تغییر دهند. وظیفه ای که در سال های گذشته روی دوش طارمی و علیپور بوده و آن ها، ماموریت ادامه این راستا را دارند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1400 بروزرسانی: 7 تیر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7753

به "چالش بزرگ مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش بزرگ مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید