چالاکی پس از خداحافظی اجباری از کاراته: سخت ترین تصمیم زندگی ام بود

به گزارش مجله هاستفا، کاراته کای سابق تیم ملی بانوان با بیان اینکه بینایی چشم راستش را بطور کامل از دست داده و مجبور به کناره گیری از دنیای قهرمانی شده است، گفت: وارد عرصه مربیگری شده ام و انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارم.

چالاکی پس از خداحافظی اجباری از کاراته: سخت ترین تصمیم زندگی ام بود

فاطمه چالاکی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره خداحافظی اش از دنیای قهرمانی پس از حادثه سانحه رانندگی که منجر به از دست رفتن بینایی چشم راستش شد، اظهار کرد: بعد از سانحه رانندگی که 6 ماه پیش برایم رخ داد، 2 عمل جراحی سنگین انجام دادم که هر کدام نزدیک به 7 ساعت زمان برد اما در نهایت متاسفانه راه به جایی نبرد و بدلیل از بین رفتن عصب چشم، بینایی چشم راستم را بطور کامل از دست دادم.

وی با اعلام خداحافظی اش از دنیای قهرمانی گفت: متاسفانه درصد بینایی چشم راستم در حد صفر است و نمی توانم جایی را ببینم. با این اوصاف مجبور شدم سخت ترین تصمیم زندگی ام را بگیرم و از دنیای قهرمانی کاراته خداحافظی کنم. هیچوقت فکر نمی کردم به این شکل مجبور شوم کاراته را کنار بگذارم. در اوج امادگی بودم و هدف های بزرگی در سر داشتم اما یک اتفاق همه آن ها را بر باد داد و مجبورم کرد از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.

کاراته کای سابق تیم ملی بانوان، با اعلام اینکه وارد عرصه مربیگری شده و اهداف بزرگی را در سر دارد، گفت: با تیم دانشگاه آزاد به عنوان مربی در سوپرلیگ کاراته مشغول به کار شده ام و قطعا از تمامی داشته هایم برای رسیدن به مدارج مربیگری استفاده خواهم کرد. من همچنین باشگاه کاراته چالاکی را نیز در اختیار دارم که پیروز شده ایم در 3 کاراته وان که در ایران برگزار گردید با 6 طلا و 6 برنز در رده امید قهرمان شویم و 2 طلا، 3 نقره و 3 برنز نیز در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان بدست آوردیم. خدا را شکر نتایجی که توانستیم کسب کنیم بسیار خوب بوده و هدفم رسیدن به افتخارات بیشتر در عرصه مربیگری خواهد بود.

دارنده 2 برنز بازی های آسیایی و 2 طلای لیگ جهانی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا می توان به درمان چشم آسیب دیده اش امیدوار بود یا خیر، گفت: به هر حال من هنوز هم دنبال درمانم هستم و شاید بتوان با عمل پیوند شبکیه این کار را انجام داد که البته 700 میلیون تومان هزینه آن خواهد بود. در حال حاضر بدلیل تحریم ها انجام عمل پیوند بنا بر اظهارات پزشکان مقدور نیست و باید صبر کنم تا ببینم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

چالاکی در سرانجام با تاکید بر اینکه انگیزه زیادی برای کسب پیروزیت در عرصه مربیگری دارد، گفت: این اتفاق باعث شد مجبور شوم از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم اما انگیزه من برای کسب پیروزیت در عرصه مربیگری بسیار زیاد است و امیدوارم بتوانم در این عرصه نیز به کاراته بانوان ایران یاری کنم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2089

به "چالاکی پس از خداحافظی اجباری از کاراته: سخت ترین تصمیم زندگی ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالاکی پس از خداحافظی اجباری از کاراته: سخت ترین تصمیم زندگی ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید