شرایط مراجعه کنندگان به بیمارستان های تهران وخیم تر شده است

به گزارش مجله هاستفا، فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: آنالیز الگوی مراجعین در مراکز درمانی استان تهران نشان می دهد که بیماران با شرایط وخیم تر به این مراکز مراجعه می نمایند.

شرایط مراجعه کنندگان به بیمارستان های تهران وخیم تر شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی گفت: وقتی بیماران با شرایط جسمی وخیم تری به مراکز درمانی مراجعه می نمایند، افراد در ارتباط با آنها از جمله کادر پزشکی با سویه های قوی تری روبرو می شوند و بیشتر در معرض بیماری قرار می گیرند.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران با بیان این که بعضی مقالات نشان می دهد که شبه جهشی در ساختار ویروس اتفاق افتاده است، ادامه داد: پیش بینی می گردد بر اثر این شبه جهش ساختاری، میزان سرایت پذیری بیماری هشت برابر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اضافه کرد: این موضوع هم برای مردم و هم برای کادر درمانی ایجاد نگرانی بیشتری می نماید.

کرونا و دگردیسی در آموزش عالی

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران درخصوص تاثیرات کرونا بر آموزش عالی نیز گفت: چهره آموزش عالی بعد از کرونا در جهان و از جمله در ایران متفاوت خواهد بود، ما برای این تحول جهانی باید از هم اکنون آماده باشیم، این موضوع سبب دگردیسی در عرصه آموزش عالی خواهد شد.

زالی ادامه داد: همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در زمینه آموزش، پژوهش و ارتباط با جوامع عمومی، روش و اسلوب متفاوتی در سال های بعد تجربه خواهند کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت تا به امروز 304 هزار و 204 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 197 نفر، شمار جان باختگان این بیماری به 16 هزار و 766 نفر رسیده است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4706

به "شرایط مراجعه کنندگان به بیمارستان های تهران وخیم تر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط مراجعه کنندگان به بیمارستان های تهران وخیم تر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید