هیچ دریافتی نداشته ایم، برخی بازیکنان کمک خرج خانواده هستند

به گزارش مجله هاستفا، جواد کریمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره بازی هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال مقابل سایپا گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم پیکان بازیکنان جوانی در اختیار دارد و تمرینات را دیر آغاز کرد، خدا را شکر که هفته به هفته بهتر می شویم. به مجموعه پیکان این پیروزی را تبریک می گویم. خیلی خوشحالم که توانستیم در این دیدار مهم مقابل سایپا پیروز شویم.

هیچ دریافتی نداشته ایم، برخی بازیکنان کمک خرج خانواده هستند

پاسور تیم پیکان در ادامه افزود: تا سرانجام هفته هشتم هیچ دریافتی نداشته ایم، حتی قراردادهای سال گذشته نیز باقی مانده است. چند باری مدیران اعلام کرده اند پرداخت خواهند کرد اما فعلا اتفاقی رخ نداده و هیچ دریافتی نداشته ایم. تیم ما یک تیم جوان است و بازیکنان کار دیگری جز والیبال ندارند. امید این بازیکنان به پولی است که از والیبال به دست می آورند حتی برخی از بازیکنان خرج خانواده خود را می دهند. از مدیران پیکان و ایرانخودرو درخواست دارم پای کار بیایند و با پرداخت قرار داد بازیکنان به تیم انرژی مضاعفی بدهند.

ملی پوش والیبال ایران در ادامه درباره تیم ملی و برگزاری اردوهای زود هنگام گفت: انتخابی المپیک بسیار مهم است و هدف اصلی کادرفنی، بازیکنان و فدراسیون صعود به المپیک است. طبق اعلام فدراسیون احتمالا پس از برگزاری هفته دهم رقابت های لیگ تعطیل شود و وارد اردوهای ملی شویم. تمرینات را ابتدا بدون حضور لژیونر ها آغاز می کنیم تا سپس آنها هم به اردو اضافه شوند. فقط امیدوارم مدیران برنامه لیگ را طوری برنامه ریزی کنند به لیگ با کیفیت و بدون مصدوم تمام شود.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1660

به "هیچ دریافتی نداشته ایم، برخی بازیکنان کمک خرج خانواده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ دریافتی نداشته ایم، برخی بازیکنان کمک خرج خانواده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید