کولاکوویچ: باید نشان دهیم بهترین تیم والیبال آسیا هستیم، از بازگشت خوش خبر به تیم ملی خوشحالم

به گزارش مجله هاستفا، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در خانه بازی می نماید و باز هم به تیم های دیگر نشان می دهیم که تیم اول آسیا هستیم.

کولاکوویچ: باید نشان دهیم بهترین تیم والیبال آسیا هستیم، از بازگشت خوش خبر به تیم ملی خوشحالم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران درباره وضعیت لیگ برتر گفت: سال جاری فرصت خوبی برای خیلی از بازیکنان ایران بود زیرا بسیاری از بازیکنان ملی در خارج بازی می نمایند و بازیکنان خارجی نیز سال جاری به لیگ ایران نیامدند و آنها فرصت داشتند تا کیفیت خود را نشان دهند. ممکن است کیفیت تیم ها مانند سال قبل نباشد زیرا آنها بازیکنان زیادی را از دست داده اند اما بازی های خیلی خوبی در لیگ از تیم های مختلف تماشا کردیم.

وی ادامه داد: ورامین از ابتدا صدرنشین بود و دیگر تیم ها برای صندلی های دیگر جنگیدند. فکر می کنم مرحله پلی آف جذاب خواهد بود. ورامین در صندلی اول است و به دنبال اثبات این است که بهترین تیم بوده و می خواهد کیفیت خود را به نمایش بگذارد. این دیدارهای پلی آف برای باشگاه ها خیلی مهم است و فکر می کنم مردم از این دیدارهای هیجان انگیز لذت خواهند برد.

سرمربی تیم ملی درباره جام ملت های آسیا، اعلام کرد: ایران در این تورنمنت در خانه بازی می نماید و باز هم به تیم های دیگر نشان می دهیم که تیم اول آسیا هستیم. این مسابقات نزدیک به رقابت های جام دنیای است و میان این مسابقات و جام دنیای کمتر از یک هفته فرصت داریم. جام ملت های آسیا 12 روز طول خواهد کشید و سپس جام دنیای در ژاپن آغاز می گردد. این تقویم خوبی برای ما نیست اما کوشش می کنیم در میزبانی عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره حریفان ایران توضیح داد: مهم نیست ما با چه تیم هایی بازی داریم. استرالیا، ژاپن، کره جنوبی یا قطر. در هر صورت ما باید قهرمان شویم و این انتظاری است که از ما می رود. البته رسیدن به قهرمانی آسان نیست و ما با تیم های خوبی مانند کره جنوبی دیدار خواهیم داشت. ما در خانه بازی می کنیم و باید نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.

کولاکوویچ درباره برنامه آماده سازی تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: ما از ابتدای ماه آوریل برنامه خود را آغاز می کنیم. خیلی از بازیکنان در اروپا بازی می نمایند و بعد از مسابقات احتیاج به ریکاوری و استراحت دارند و این فرصت مناسبی است تا بازیکنان جدید و جوانترها با تیم ملی تمرین نمایند و خود را نشان دهند. فصل مسابقات ما خیلی شلوغ خواهد بود. بازی های انتخابی المپیک، جام ملت های آسیا و جام دنیای را خواهیم داشت. ما بازیکنان جوان خیلی خوبی در تیم خود داریم که سال جاری در مسابقات جوانان دنیا شرکت می نمایند و این موضوع با برنامه های ما تداخل زمانی دارد و ما باید برنامه آماده سازی و ریکاوری خیلی خوبی داشته باشیم تا پیروز شویم.

سرمربی تیم ملی درباره لژیونرهای ایران، افزود: من تمام بازی ها را دنبال می کنم و بیشتر بازیکنان ما خوب هستند اما بعضی بازیکنان نیز به میدان نمی روند. معنوی نژاد بازی های زیادی انجام داده و عملکرد خوبی در این دیدارها داشته است. سعید معروف در تیم خود بسیار خوب بازی نموده اما تیم آنها کامل نیست. معروف کوشش نموده تا سطح کیفیت تیم خود را بالا ببرد و آنها در تمام بازی ها به حریف خود نزدیک بودند و با نتایج نزدیک شکست خوردند. میلاد عبادی پور و تیم بوهاتوف قدرت فصل قبل خود را به دلیل مصدومیت بعضی بازیکنان نداشتند که این موضوع روی عملکرد آنها تاثیر گذاشت. در مجموع فکر می کنم وضعیت لژیونرهای ما خوب است. بازیکنان زیادی فرصت حضور در خارج از ایران را دارند و بازیکنان آنجا تجربه جدیدی درباره تفاوت های آماده سازی، فرهنگ والیبالی، فرهنگ زندگی و یادگیری زبان کسب می نمایند. این فرصت خوبی است تا بازیکنان کیفیت زندگی و والیبال خود را ارتقا دهند.

کولاکوویچ در خاتمه درباره جلسه با امیرخوش خبر و همکاری دوباره با او، اضافه نمود: مرتبه قبل که به ایران آمدم، به من گفتند که او در فدراسیون نیست و من متعجب شدم زیرا از ظرفیت خوب ایشان در مدیریت تیم و خصوصاً شخصیت خوب ایشان مطلع بودم و از همکاری با ایشان راضی بودم. امروز خیلی خشنودم که همکاری با او ادامه دارد. ما درباره مسائل فنی، اردوی آماده سازی و مسائل پیش روی تیم ملی صحبت کردیم و من تکرار می کنم که از حضور ایشان بسیار خشنود هستم. حالا فکر می کنم وضعیت خوبی برای کار داریم و همچنین از جلساتی که با آقای داوری سرپرست فدراسیون داشتم، بسیار خشنود هستم. از همکاری ایشان در جهت آماده سازی بهتر تیم ملی تشکر می کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 91

به "کولاکوویچ: باید نشان دهیم بهترین تیم والیبال آسیا هستیم، از بازگشت خوش خبر به تیم ملی خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: باید نشان دهیم بهترین تیم والیبال آسیا هستیم، از بازگشت خوش خبر به تیم ملی خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید