نشست مجازی هیئت دولت مغرب، ثبت 1617 بیمار کرونایی تا به امروز

به گزارش مجله هاستفا، وزارت بهداشت مغرب از ابتلای 72 نفر دیگر به ویروس کرونا در این کشور اطلاع داد و اعلام نمود: شمار مبتلایان به این ویروس به 1617 نفر رسیده است.

نشست مجازی هیئت دولت مغرب، ثبت 1617 بیمار کرونایی تا به امروز

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه هسپرس چاپ رباط ، وزارت بهداشت مغرب صبح امروز با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته آزمایش پزشکی 72 نفر در مورد ابتلا به ویروس کوید 19 مثبت بوده است که با لحاظ کردن این افراد، شمار مبتلایان به این ویروس در کشور به هزار و 617 نفر رسید.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: با بهبود 7 نفر شمار بهبودیافتگان از بیماری کرونا به 153 نفر رسید و تعداد جان باختگان نیز به 113 نفر افزایش پیدا نموده است.

وزارت بهداشت مغرب از مردم این کشور خواست با رعایت قرنطینه خانگی و مقررات بهداشتی از شیوع ویروس کرونا در کشور جلوگیری نمایند.

بیش از 20 روز است که مردم مغرب در قرنطینه خانگی به سر می بردند و شهروندان فقط برای تهیه کالاهای ضروری مجازند از خانه خارج شوند. درصورت نقض مقررات قرنطینه بهداشتی ، متخلفان به مجازات جریمه نقدی یا زندان محکوم خواهند شد.

این روزنامه در خبر دیگری نوشت: شیوع کرونا در مغرب سبب شد تا برای اولین مرتبه نخست وزیر نشست هیئت وزیران را به وسیله اینترنت و به صورت آنلاین برگزار کند.

سعدالدین عثمان در مقابل خود یک دستگاه رایانه کوچک قرار داده بود و به وسیله آن با وزیران گفت وگو می کرد. انتهای میز او نیز یک دستگاه تلویزیون عظیم قرار داشت که وزیران به وسیله آن با نخست وزیر گفت وگو می کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3602

به "نشست مجازی هیئت دولت مغرب، ثبت 1617 بیمار کرونایی تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مجازی هیئت دولت مغرب، ثبت 1617 بیمار کرونایی تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید