فهرست سبز ایرلند برای مسافران کشور های مجاز به ورود در دوران کرونا

به گزارش مجله هاستفا، با آغاز موج دوم شیوع کرونا در کشور های درگیر با این بیماری، مسافران آمریکایی و دیگر کشور ها با آمار بالای مبتلایان به این ویروس، ممکن است تا زمانی که کشورشان اقدامات جدی برای کنترل همه گیری پیش گیرد، در مسافرت های خود با شرایط دشواری روبه رو باشند. ایرلند نیز در اقدامی نو تصمیم به انتشار فهرست سبز کشورهای مجاز به ورود به ایرلند گرفته است.

فهرست سبز ایرلند برای مسافران کشور های مجاز به ورود در دوران کرونا

به گزارش رویترز، وزیر گردشگری ایرلند روز دوشنبه از اجرای تمهیدات شدیدتری در فرودگاه ها با اعمال محدودیت قرنطینه 14 روزه اجباری برای مسافران ورودی اطلاع داد. ایرلند در ماه آوریل با تعریف قانونی از مسافران می خواست تا آدرس محلی که خود را قرنطینه می نمایند را ثبت نمایند و حالا در پی اعتراضات نهاد های سیاسی و گلایه صاحبان مشاغل در ایرلند، دولت این کشور تصمیم به اجرای قوانینی نو جهت کنترل مسافران ورودی به این کشور گرفته است.

صاحبان رستوران ها و کافه های ایرلندی در توییتر گفته اند که به محض اطلاع از رعایت نکردن قرنطینه 14 روزه به وسیله مسافران آمریکایی از ورود آن ها امتناع کردند. بعلاوه توییت یک راهنمای گردشگری که اذعان داشت مجبور به لغو رزرو هتل مسافران خود به همین علت شده است، توجه زیادی را به خود جلب کرد.

کاترین مارتین، وزیر گردشگری ایرلند می گوید: کابینه در هفته جاری اقداماتی را مانند تشدید تمهیدات و ملاحظات در فرودگاه ها و ارائه فهرستی از کشور های مجاز را آنالیز خواهد نمود.

ایرلند اعلام نموده است که تا 20 جولای فهرست سبز از کشور های مجاز به سفر به ایرلند را منتشر خواهد نمود و این فهرست کوتاه بر اساس تعداد مبتلایان و کیفیت اجرای تست و پیگیری در کشور های مورد نظر معین خواهد شد.

منبع: علی بابا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10193

به "فهرست سبز ایرلند برای مسافران کشور های مجاز به ورود در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست سبز ایرلند برای مسافران کشور های مجاز به ورود در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید