مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تمدید شد

به گزارش مجله هاستفا، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام وام قرض الحسنه شهریه به دانشجویان دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی تا 15 دی ماه جاری اطلاع داد.

مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این مطلب گفت: در امسال مبلغ 800 میلیارد ریال اعتبار بابت وام شهریه دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی، غیرانتفاعی و علمی-کاربردی در نظر گرفته شده است که این وام براساس تفاهم نامه ای که با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقدشده به وسیله آن بانک پرداخت می گردد.

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم توضیح داد: مبلغ این وام در هر نیم سال برای دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی 5 میلیون ریال (پانصد هزار تومان)، کارشناسی ارشد 11 میلیون و 500 هزار ریال (یک میلیون و 150 هزار تومان) و دوره دکتری 25 میلیون ریال (2 میلیون و 500 هزار تومان) است.

یزدان مهر ادامه داد: بر اساس تقویم صندوق رفاه دانشجویان، 30 آذرماه مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویی به انتها می رسید اما با توجه به درخواست دانشگاه ها برای تمدید زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا 15 دی ماه تمدید شد؛ دانشجویان می توانند برای دریافت وام به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس bp.swf.ir و یا صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه محل تحصیل درخواست خود مراجعه نمایند.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص بازپرداخت این وام گفت: بازپرداخت این وام پس از زمان فارغ التحصیلی دانشجو در اقساط 60 ماهه بوده و کارمزد آن 3 درصد است.

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، یزدان مهر در انتها اعلام کرد: دانشجویان برای دریافت این وام ضروری است فقط یک بار به شعب بانک مراجعه نمایند و با تشکیل پرونده احتیاج به مراجعه مجدد در ترم های آتی نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 53

به "مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید