معرفی شهربازی فان تایم تهران و دیگر شعبات داخلی و خارجی آن

به گزارش مجله هاستفا، با آغاز فصل سرما و آغاز باران و برف دیگر سخت می توان بچه ها را به پارک های فضای باز و آزاد برد. از طرفی هم بچه ها احتیاج به بازی و تعامل اجتماعی با دیگر بچه ها در محیطی پویا هستند. شهربازی های سرپوشیده یکی از بهترین گزینه ها در فصل سرما برای آوردن شادی و نشاط به بچه ها است. در این میان شهر بازی فان تایم با شعبات داخلی و خارجی با آوردن تکنولوژی و قابلیت های جدید عرصه بازی های فضای سرپوشیده به بچه ها به یکی از مکان های گردشگری درخشان تبدیل شده است. در حال حاضر این شهربازی در دو شعبه تجریش و شعبه زعفرانیه در تهران و شعبه لاله پارک در تبریز آماده ارائه خدمات به خانواده ها و بچه ها می باشد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با شعبات مختلف شهربازی در داخل و خارج از ایران بپردازیم.

معرفی شهربازی فان تایم تهران و دیگر شعبات داخلی و خارجی آن

شهربازی فان تایم و تاریخچه مختصر آن

پیش از آغاز فعالیت سه شعبه شهربازی فان تایم در داخل ایران، دو شعبه در استانبول و ازمیر ترکیه درهای خود را به روی گردشگران و علاقه مندان باز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری را به خود جلب کند.

هدف شهربازی این است تا یاری کند که بچه ها و فرزندان را قادر سازد با زمینه هایی برای خانواده ها و بچه ها ایجاد می نماید تا بتوانند با بازی کردن و به کار بردن اسباب بازی ها و دستگاه های شهربازی فان تایم تاثیر مثبتی بر روی بچه ها بگذارد. این شهر بازی سعی دارد تا یاری کند بچه ها به گونه ای مثبت ارتباط برقرار نمایند و بر رشد و هوش آنها تأثیر بگذارد. ایجاد زمین های بازی غنی که به تقویت روابط جسمی و اجتماعی بچه ها یاری می نماید، حاکی از وجود یک محیط امن و سالم برای فرزندان است.

علاوه بر بچه ها امکانات بازی برای بزرگسالان نیز وجود دارد به همین دلیل می توانید به همراه بچه ها و یا فرزندان خود به شهر بازی فان تایم آمده و اوقات خوشی را به همراه دوستان و یا خانواده داشته باشید.

با بیش از 115 دستگاه بازی و بی شمار سرگرمی های متنوع و شبیه ساز هواپیما، ماشین و موتور، این مکان امکانات و فضای بسیار خوبی را برای حاضران ارائه می دهد. بلیط این شهربازی به صورت الکترونیکی و کارتی بوده و به صورت موقت و یا دائمی می توانید شارژ کنید و حداقل میزان شارژ 50 هزار تومان است. میانگین هر بازی حدود 10 الی 15 هزار تومان است و می توانید از بن تخفیف نیز بهره ببرید.

شهربازی در داخل دو مرکز خرید بزرگ و مهم در تهران یعنی مرکز خرید ارگ تجریش (شعبه تجریش) و مرکز خرید پالادیوم (شعبه زعفرانیه) واقع شده است. شما می توانید پس از انجام خرید خود و یا صرف یک وعده غذایی خوشمزه به همراه بچه ها و یا دوستان خود به این مکان آمده و اوقات خوشی را در کنار هم رقم بزنید.

شعبه سوم شهربازی در مجتمع تجاری و تفریحی لاله پارک تبریز واقع شده است که همانند تهران و شعبات خارج از ایران آن با معماری زیبا و دستگاه های بازی بی شمار، سرگرمی برای بچه ها و بزرگسالان ایجاد نموده است.

  • خدمات شهربازی فان تایم

ساعت پاسخگویی و سرویس دهی: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب

آدرس شعبه تجریش: میدان تجریش، خیابان سعد آباد (ملکی)، مجتمع تجاری ارگ تجریش، طبقه سوم، شهربازی فان تایم

شماره تماس شعبه تجریش: 02122396487+

آدرس شعبه زعفرانیه: زعفرانیه (مقدس اردبیلی)، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز تجاری پالادیوم، طبقه سوم میانی

شماره تماس شعبه زعفرانیه: 02122661377+

آدرس شعبه لاله پارک: تبریز، بزرگراه پاسداران، بعد از میدان فهمیده، نبش پارک باغمیشه

شعبات خارج از ایران شهربازی

شهربازی فان تایم شرکتی است که در بخش بازی و سرگرمی فعالیت می نماید که در سیستم های بازی نیز پیشگام است. سرگرمی های این شهربازی به نوعی است که در آن افراد در هر سنی می توانند به تفریح و سرگرمی مشغول شوند و زمان فعالی را سپری نمایند.

اهمیت بسیاری نسبت به محیط و فضای شهربازی داده شده است که طبق وب سایت رسمی شهربازی فان تایم ترکیه جزئیات زیر مورد توجه قرار گرفته است.

  • ایمنی بچه ها با بالاترین جزئیات در نظر گرفته شده است،
  • محدودیت سنی در بعضی از ماشین های بازی وجود دارد،
  • سر هر منطقه بازی همیشه یک کارمند جهت برقراری امنیت بچه ها وجود دارد،
  • در حالی که مشغول بازی هستید و در دنیای آن غرق شدید، کارمندان بخش نگهبانی امنیت فضا را برقرار مینمایند.

پیش از اینکه شاهد فعالیت شهر بازی فان تایم در ایران باشیم، دو شعبه در استانبول و ازمیر فعالیت خود را آغاز کردند. اگر قصد سفر به استانبول را دارید می توانید اقدام به خرید تور استانبول خود از مجموعه خبرنگاران بکنید و به همراه خانواده و دوستان از این شهربازی دیدن فرمایید. در شعبات خارج از کشور شهربازی فان تایم استودیو های متعدد برای بچه ها وجود دارد که در این بین می توان به استودیو های آشپزخانه که در آن بچه ها باد می گیرند که چطور پیتزا و ساندویچ درست نمایند. همچنین به همراه مسئولین هر استودیو شیرینی ها را تزیین می نمایند. 4 استودیو دیگر آن به توضیح زیر است.

  1. استودیو یادگیری جذاب علوم
  2. استودیو خلاقیت
  3. استودیو کارائوکه
  4. استودیو ورزش زومبا

مدت زمان استفاده از هر استودیو 45 دقیقه است و حداقل 10 نفر در سانس سرگرمی به داخل استودیو می فرستند. هزینه ثابت هر استودیو نیز 55 لیر ترکیه می باشد.

آدرس شعبه استانبول: Pinar Mah. Istinye Bayiri Cad. IstinyePark Mall K:-2 | Istinye, Sariyer, Istanbul, Turkey

آدرس شعبه ازمیر: Mavişehir, Caher Dudayev Blv No:24, 35540 Karşıyaka/İzmir, Turkey

بازی یکی از مهم ترین بخش زندگی هر کودکی جهت رشد و توانمندی او است. با آغاز فصل سرما بچه ها دوست دارند همچنان به پارک و شهربازی بروند و شهربازی های سرپوشیده مناسب این دوره است. شهربازی فان تایم در 3 شعبه داخل ایران و 2 شعبه در استانبول و ازمیر در خدمت خانواده ها و بچه ها است. اگر که اقدام به سفر به استانبول بدون تور نموده اید با خرید بلیط هواپیما استانبول سفر خود را آغاز کنید. همچنین طیف گسترده ای از هتل های استانبول را می توانید در خبرنگاران پیدا کنید. اگر تجربه حضور در این شهربازی چه در ایران و چه ترکیه دارید آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1656

به "معرفی شهربازی فان تایم تهران و دیگر شعبات داخلی و خارجی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شهربازی فان تایم تهران و دیگر شعبات داخلی و خارجی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید