هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره

به گزارش مجله هاستفا، هر سال میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی به شهر تاریخی اصفهان سفر می نمایند. شهری که آوازه فرهنگ و هنرش از مرزهای کشورمان فراتر رفته و در سراسر دنیا پیچیده است. اگر قصد سفر به شهر اصفهان را دارید با خبرنگاران همراه شوید تا هتل پارسیان کوثر اصفهان یکی از برترین هتل های 5 ستاره شهر که در کنار زاینده رود و پل تاریخی سی و سه پل قرار گرفته را به شما معرفی کنیم.

هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره

در این مطلب موقعیت قرار گیری، پیشینه هتل، نحوه خدمات رسانی، امکانات، رستوران ها، اتاق ها و نزدیک ترین جاذبه های دیدنی شهر را به شما معرفی می کنیم.

تاریخچه هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل کوثر اصفهان از سال 1350 زیر نظر مجموعه هتل های شرایتون افتتاح شد، پس از آن برای مدتی نامش را هتل کوروش گذاشتند تا این که بعد از انقلاب اسلامی نام آن به هتل قدس و سپس هتل بین المللی کوثر تغییر دادند. این جا را اولین هتل 5 ستاره ای می نامند که توانسته نشان استاندارد ملی کشور را کسب کند.

در حال حاضر این جا زیر مجموعه هتل های بین المللی پارسیان (متعلق به سازمان سیاحتی و مراکز تفریحی بنیاد مستضعفان) است. سال 1383 سراسر هتل را یک بازسازی کلی انجام دادند تا خدماتش را در همه ابعاد بهبود دهند. پس از اضافه کردن 40 اتاق جدید و رساندن تعداد اتاق ها به 170 مجددا هتل راه اندازی شد.

در سال 1395 هم مجموعه آبی هتل بازسازی شد که مهمانان می توانند از آن استفاده نمایند. ساختمان فیروزه که چشم اندازی رو به باغ دارد هم در سال 1396 افتتاح شد. برای آشنایی با دیگر هتل های این شهر، به صفحه رزرو هتل اصفهان بروید.

مجموعه هتل های پارسیان

هتل های پارسیان اولین و در حال حاضر بزرگ ترین مجموعه هتل های کشور هستند که از سال 1374 فعالیت خود را شروع نموده اند. آن ها 21 هتل سه، چهار و پنج ستاره را در شهرهای مختلف ایران اداره می نمایند و همیشه در کوششند تا خدمات اقامتی، پذیرایی، ورزشی و تفریحی را بهبود بخشند. از جمله شهرهای که این مجموعه در آن هتل دارد می توان به تهران، اصفهان، شیراز، یزد، بم، چالوس و رامسر اشاره نمود.

خدمات هتل کوثر اصفهان

این هتل 5 ستاره کوشش نموده تا با در نظر دریافت تمامی خواسته های مسافران آن ها را راضی نگه دارد و به همین دلیل خدمات ویژه ای از نظر رفاهی، گردشگری، تجاری، ورزشی و خوراکی برایشان در نظر گرفته است که هر کدام شامل بخش های زیادی می شوند.

خدمات رفاهی

می توانید با خیال راحت ماشینتان را در پارکینگ رو باز یا طبقاتی و مسقف مجموعه پارک کنید و نزد پذیرش شبانه روزی هتل بروید. اگر ساعت ها ورود و خروجتا به هتل با زمان تحویل اتاق تفاوت زیادی داشت چمدان ها و سایر وسایلتان را در انبار چمدان بگذارید و از زمانتان برای گردش در شهر اصفهان بهره ببرید و بعدا آن ها از هتل تحویل بگیرید. خشکشویی لباس ها (با پرداخت هزینه جداگانه)، دستگاه خودپرداز، کافی نت، خدمات منشی گری و واحد ارتباط با مهمان از جمله دیگر خدمات رفاهی هتل کوثر اصفهان هستند.

خدمات خوراکی

غرفه شیرینی و دسر هتل بیش از 70 نوع مختلف کیک، شیرینی و دسر آماده می نماید. در کل مجموعه هتل های پارسیان بخش نان و شیرینی پارسوآ را راه اندازی نموده اند که علاوه بر مهمانان هتل ها سفارشات را از همه می پذیرند و شیرینی ها را با کیفیت بالا و بسته بندی لوکس تحویل مشتری می دهند. ضمناً نگران غذاهای اصلی نباشید، این جا 6 رستوران هم دارد که در بخش رستوران ها آن ها را معرفی می کنیم.

خدمات ورزشی

مجموعه ورزش هتل پارسیان کوثر اصفهان بسیار کامل و مجهز است. در این جا استخر، جکوزی، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، فروشگاه لباس وملزومات ورزشی، همراه با سیستم تهویه هوای مطبوع، سالن ماساژ، کافی شاپ و آرایشگاه تاسیس شده تا با خیال راحت ورزش و سپس کمی استراحت کنید و از سفرتان به شهر نصف دنیا لذت ببرید.

خدمات تجاری

خرید سوغاتی یکی از اقدامات مورد علاقه بیشتر افراد و دوستانشان است تا پس از بازگشت به خانه یادگاری از آن سفر داشته باشند یا به عزیزانشان نشان دهند که در طول سفر به یادشان بوده اند. اگر وقت کافی برای گشتن در بازارهای شهر یا حوصله شلوغی را ندارید می توانید همین جا داخل هتل اجناس مد نظرتان را خریداری کنید. البته قیمت های آن ممکن است کمی گران تر از مغازه های بازار باشند. از جمله مغازه های فعال در هتل باید به فروشگاه گز و سوغات اصفهان، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه صنایع نقره و فیروزه، فروشگاه تابلو و صنایع چوب، فروشگاه طلا و ساعت، فروشگاه عطر و ادکلن و زیورآلات و فروشگاه پوشاک اشاره نمود.

اتاق های هتل پارسیان کوثر اصفهان

اتاق های هتل کوثر اصفهان شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت دوبلکس، سوئیت نرمال، سوئیت رویال، اتاق یک تخته فیروزه، سوئیت نرمال فیروزه، رویال سوئیت فیروزه و اتاق دو تخته فیروزه می گردد که در ادامه ویژگی های هر یک از آن ها را آورده ایم. برای رزرو اتاق مد نظرخود می توانید به صفحه هتل کوثر اصفهان در خبرنگاران مراجعه کنید.

امکانات اتاق های هتل کوثر اصفهان

کوشش شده حداکثر امکانات رفاهی برای مهمانان هتل فراهم گردد تا هنگام اقامت به هر چیزی که نیاز داشتند در دسترسشان باشد. قیمت اتاق های هتل در حال حاضر بین 491٬000 تومان تا 168٬000 تومان تغییر می نماید و برای هر تخت اضافه باید 215٬000 تومان پرداخت کنید. در ادامه فهرست این امکانات اتاق های هتل را مشاهده می کنید:

  • صندوق امانات الکترونیکی
  • سیستم ایمنی هشدار واطفاء حریق اتوماتیک
  • تلویزیون هوشمند هتلی
  • سیستم IPTV
  • سیستم BMS
  • برق کشی متصل به کارت مخصوص مهمان ها
  • سیستم تهویه مطبوع با کنترل مرکزی
  • پنجره های دو جداره
  • یخچال
  • مینی بار
  • روم سرویس شبانه روزی
  • تلفن شهری وبین المللی
  • امکان اتصال به اینترنت پرسرعت بی سیم

رستوران های هتل پارسیان کوثر اصفهان

در حال حاضر 6 رستوران مختلف داخل هتل آماده پذیرای از مهمانان مجموعه هستند که در ادامه هر کدام از آن ها را همراه با ویژگی هایشان آنالیز می کنیم.

  • رستوران فصلی آبشار: در کنار استخر و باغ سرسبز هتل قرار گرفته و انواع کباب و باربیکیو را سرو می نماید. (ساعت کاری: 20:00 الی 23:30)
  • رستوران سبز: این جا اولین و بزرگ ترین رستوران شهر اصفهان است. سقف آن متحرک بوده و دیواره هایش قابلیت برداشته شدن دارند. داخل رستوران از روغن سرخ کردنی خبری نیستد و انوع استیک، پاستا، پیتزا و غذاهای گیاهی در ظروف چدنی و چوبی آماده و سرو می نمایند.
  • لابی لانج فیروزه: همان طور که از اسمش تعیین است در لابی ساختمان فیروزه واقع شده است و با انواع نوشیدنی های گرم، سرو، دسر و کیک میزبانان مهمانان هتل و محلی مناسب برای ملاقات ها و جلسات محبت آمیز است. (ساعت کاری: 10:00 الی 23:00)
  • رستوران زرین: زرین یکی از رستورن های قدیمی مجموعه است که بیش از 40 سال با غذاهای مختلف ایرانی و خارجی میزبان مهمانان هتل بوده است. (ساعت سرو صبحانه: 6:00 الی 10:00، ناهار: 11:00 الی 16:00، شام: 19:00 الی 23:00)
  • رستوران سنتی سرو: طراحی زیبا و سنتی داشته و شب ها موسیقی زنده در آن اجرا می گردد. داخل رستوران بوفه ای از سالادهای ایرانی، دسر، نوشیدنی ها و دم نوش ها قرار داده شده تا فضای آن بیش از پیش یادآور ایران قدیم باشد. نکته جالب رستوان سرو هنکاری آن با بریانی حاج محمود شفاعت (یکی از معتبرترین و نام آورترین برندهای بریانی شهر اصفهان) است و می توانید طعم آن را همین جا داخل هتل بچشید. (ساعت سرو شام: 20:00 الی 23:30)
  • رستوران پارسه سیمین: ویژگی اصلی پارسه سیمین شبانه روزی بودنش است. هر ساعت که احساس گرسنگی کردید می توانید به آن مراجعه کنید. داخل آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می گردد.

سالن های هتل پارسیان کوثر اصفهان

داخل هتل 5 ستاره کوثر اصفهان 4 سالن مختلف برای برگزاری جلسات، سمینار، همایش ها و اجتماعات خانوادگی، جشن و مراسم عروسی مناسب است. ویژگی های این 4 سالن را با هم می بینیم:

سالن میخک

سالنی که جایگاه هایش به شکل U چیشده شده اند و مناسب جلسات کاری، همایش یا جلسات آموزشی است. متناسب با کاربری و خواسته شما از مهمانان پذیرایی می گردد و می توانید از امکاناتی شامل سیستم صوت (میکروفن ثابت و بیسیم)، ویدئو پروژکتور، تریبون و وایت برد بهره ببرید. بین 20 تا 80 نفر امکان استفاده همزمان از سالن را دارند.

سالن چشم انداز نگین

سالنی که پنجره هایش چشم انداز فوق العاده زاینده رود و سی و سه پل را دارد و در آخری طبقه هتل ساخته شده است. می توان برای مناسبت ها و اهداف مختلف از جمله مراسم سمینار، همایش، جشن عروسی، جشن عقد و … آن را رزرو کرد. برای مراسم رسمی و کاری ظرفیت سالن 200 نفر برای عروسی 300 نفر و برای جشن عقد حدود 350 تا 400 نفر می باشد.

اتاق جلسات فیروزه

محلی برای برگزاری جلسات کاری با فضایی مدرن است که ظرفیتش محدود بوده و بیش از 15 نفر نمی توانند از آن استفاده نمایند.

سالن ترنج

سالن ترن هم یکی دیگر از مراکز برگزاری جلسات، نشست های گروهی، برگزاری همایش و … هتل است که متناسب با خواسته شما از مهمانانتان پذیرایی می نماید.

آدرس و تعیینات هتل پارسیان کوثر اصفهان

همان طور که گفتیم هتل کوثر اصفهان نزدیک سی و سه پل و در کنار زاینده رود قرار گرفته است. فاصله آن تا جاذبه های شهر اصفهان به این ترتیب است:

برای رسیدن از فرودگاه شهر به هتل با تاکسی باید 35 دقیقه زمان بگذارید. پیاده 6 دقیقه فاصله 500 متری تا سی و سه پل را طی می کنید. تا کاخ چهل ستون 3.8 کیلومتر (10 دقیقه با ماشین)، تا عمارت عالی قاپو 3.1 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین)، تا بازار اصفهان 4.4 کیلومتر (11 دقیقه با ماشین) و تا باغ پرندگان 6.4 کیلومتر (14 دقیقه با ماشین) راه در پیش دارید.

در این مطلب هتل کوثر اصفهان همراه با خدمات و ویژگی هایش را آنالیز کردیم و مختصری از تاریخچه این هتل پنج ستاره با بیش از 40 سال سن گفتم. اگر می خواهید هتلی 5 ستاره در شهر اصفهان انتخاب کنید بد نیست سری هم به صفحه معرفی هتل عباسی در اصفهان بزنید و ویژگی این دو هتل را با هم دیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اگر تجربه اقامت در هتل پارسیان کوثر اصفهان را دارید آن را با ما و سایر خوانندگان مجله در میان بگذارید.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 207

به "هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پارسیان کوثر اصفهان ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید