معاون فرهنگی وزارت بهداشت از مجتمع صندوق رفاه دانشجویان در خزرآباد بازدید کرد

به گزارش مجله هاستفا، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در سفر دو روزه خود به مازندران از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی، ورزشی و آموزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت واقع در خزرآباد ساری دیدن کرد.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت از مجتمع صندوق رفاه دانشجویان در خزرآباد بازدید کرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک ویزای دانشجویی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، سیماسادات لاری، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و هیات همراه در قالب سفر دو روزه به استان مازندران از بخش های مختلف مجتمع فرهنگی، ورزشی و آموزشی صندوق رفاه دانشجویان واقع در خزرآباد ساری دیدن کرد.

در این بازدید مهندس رحمان خدابنده لو، مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر حسن زائری لطف مشاور معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و سرپرست اداره کل فرهنگی، بهزاد تدین معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان ، حجت حجازی زاده رئیس اداره نشریات و تشکل های اسلامی، معاون وزیر بهداشت را همراهی و مشایعت کردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت همچنین از سالن آمفی تئاتر و اجتماعات صندوق رفاه دانشجویان، سالن سرپوشیده و همچنین استخر و باشگاه بدنسازی این مجتمع دیدن کرد. همچنین دکتر لاری از سالن تفریحات و سرگرمی این مجتمع دیدن کرد.

معاون وزیر بهداشت در بازدید از بخش های مختلف مجتمع صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، با اشاره به ظرفیت و امکانات مطلوب این مجتمع برای استفاده از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین کارکنان ادارات و نهادهای تابعه وزارت بهداشت، بر استفاده از این ظرفیت ها در برگزاری مراسم های مختلف از جمله المپیادهای ورزشی، جشنواره های علمی و برگزاری همایش ها و نشست های مختلف تاکید نمود.

لاری و هیات همراه امروز سه شنبه 17 دی ماه قرار است از دانشگاه علوم پزشکی بابل دیدن کند و در بدو ورود به این دانشگاه در قالب نشستی، با رئیس این دانشگاه و همچنین معاون فرهنگی و دانشجویی و دیگر مسوولان این دانشگاه ملاقات کند.

بازدید از خوابگاه های دانشجویی و فضاهای ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل، حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه، بازدید از سلف سرویس دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین ملاقات با نمایندگان نهادهای دانشجویی دانشگاه از جمله کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی، نشریات دانشجویی، شورای صنفی، انجمن های علمی و... از جمله برنامه های این سفر است. همچنین مقرر است در خاتمه این سفر، معاون وزیر بهداشت با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بابل ملاقات کند.

لازم به ذکر است، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در ماه های اخیر، در قالب سفرهای استانی، از دانشگاه های علوم پزشکی زنجان، البرز، قم، اراک، سمنان، ارومیه، خوی، گلستان، ایلام و.... بازدید نموده است و طی ملاقات با مسؤولان و نمایندگان نهادهای دانشجویی و همچنین بازدید از سلف و خوابگاه های دانشگاه های مذکور، از نزدیک در جریان مسائل و کمبودهای این دانشگاه ها قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2381

به "معاون فرهنگی وزارت بهداشت از مجتمع صندوق رفاه دانشجویان در خزرآباد بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون فرهنگی وزارت بهداشت از مجتمع صندوق رفاه دانشجویان در خزرآباد بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید