محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کرمانشاه ادامه دارد

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به قرارگیری یازده شهرستان استان در شرایط زرد کرونا گفت: طبق تصمیم ستاد کرونای استان، محدودیت تردد شبانه همچنان در این شهرها مانند شهرهای با شرایط نارنجی پابرجا خواهد بود.

محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کرمانشاه ادامه دارد

هوشنگ بازوند در حاشیه جلسه امروز (6 دی) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به سیر کاهشی کرونا در استان در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه پس از ماه ها کوشش و اعمال محدودیت و ... سیر کرونا در استان کاهشی شده و خوشبختانه در شبانه روز گذشته حتی یک مورد فوت براثر کرونا براساس معیارهای تشخیصی قطعی در استان نداشتیم.

به گزارش خبرنگاران، بازوند اضافه نمود: یک ماه پیش روزانه حدود 24 نفر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست می دادند، یعنی در هر ساعت یک فوتی داشتیم و امروز به جایی رسیدیم که در 24 ساعت یک مورد فوت هم گزارش نشده که جای خوشحالی و تقدیر از کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم استان دارد.

استاندار کرمانشاه توضیح داد: امروز بیشتر شهرستان کرمانشاه در شرایط زرد کرونا قرار دارند و تنها سه شهرستان کنگاور، سنقر و کلیایی و پاوه در شرایط نارنجی هستند.

بازوند گفت: 9 مرکز استان در کشور در شرایط زرد کرونا قرار دارند که کرمانشاه یکی از آنها است.

وی یادآور شد: مردم باید بدانند این شرایط به راحتی به دست نیامده و ماه ها کوشش و اعمال محدودیت و اجرای طرح انجام شده، بنابراین نباید با بی توجهی این دستاورد را از بین برد.

استاندار کرمانشاه اضافه نمود: شرایط کرونا به شدت شکننده است و همه چیز بستگی به رفتار بهداشتی مردم دارد و اگر مردم غفلت نموده و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی بی توجه شوند، همه چیز ظرف چند روز به حالت قبل برگشته و کرمانشاه دوباره قرمز می گردد.

بازوند با بیان اینکه محدودیت شهرهای زرد و نارنجی از قبل معین شده، گفت: امروز تصمیمی که گرفته شد این است که محدودیت تردد شبانه در شهرهای زرد همانند شهرهای نارنجی ادامه داشته باشد، بنابراین در کرمانشاه و دیگر شهرهای زرد استان همهمچنان محدودیت تردد شبانه خودروها پابرجا است.

وی اضافه نمود: در مورد فعالیت صنوف هم در شهرهای با شرایط زرد کرونا، گروه شغلی یک، دو و سه اجازه فعالیت دارند و تنها محدودیت فعالیت برای مشاغل گروه چهار برقرار است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6272

به "محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کرمانشاه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تردد شبانه در تمام شهرهای کرمانشاه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید